Какво представлява кампания на ЕК за устойчива градска мобилност “Do the right mix"?


“Do the right mix” е тригодишна информационна кампания за устойчива градска мобилност на Европейската комисия, чието начало е през юни 2012 година. В България кампанията преминава под мотото “Придвижвай се разумно”. Основната цел е да се посочат предимствата при комбинирането на различните видове транспорт и придвижване според случая, спестяването на средства от гориво,  увеличаването на  физическата активност на хората, намаляване на трафика и вредните емисии в атмосферата. На авторите и участниците в такива инициативи Европейската комисия предоставя платформа и подкрепа, за да могат да споделят своите проекти и да ги популяризират, както и да си сътрудничат с техни колеги от други страни. Aha! Car  е платформа за споделено пътуване, която предлага устойчива мобилност чрез споделяне на личен автомобил и предлага не само маршрути до определено населено място или ВУЗ, но и популяризира културни, социални, етно и благотворителни събития у нас, на Балканите и в Европа. Калоян Илиев, част от екипа на сайта разяснява какво представлява устойчивата градска мобилност.



Последвайте ни и в Google News Showcase, за да научите най-важното от деня!