Димитър Маргаритов: Търговците са склонни да компенсират потребителите при проблеми

| обновено на 18.04.17 в 17:40
Снимка: БГНЕС

Около великденските празници пазарът е бил спокоен, констатират от Комисията за защита на потребителите. Няколко десетки са били обажданията на горещия телефон, но те са били свързани предимно с консултации по повод закупени дефектни стоки. Едва три-четири сигнала са били по повод на нарушения, които се проверяват, съобщи за "Хоризонт" председателят на комисията Димитър Маргаритов, като допълни:

Има една тенденция за леко покачване на нарушенията непосредствено преди да започнат същинските празници. Може би тя се дължи на факта, че тогава потребителите са примамени с най-различни оферти за изгодни промоции или пък за големи намаления, които не винаги се оказват действителни. След това обаче положението се нормализира и самите търговци са склонни да компенсират потребителите, когато има някакви проблеми - било то с почивка или с някаква покупка. Надявам се, че тези добри практики ще продължат и занапред и че тенденцията пазарът да бъде спокоен по време на празници ще се запази и занапред, за което ние ще се погрижим както с контролна, така и с превантивна дейност. Виждаме, че това дава добър резултат.


БНР подкасти:



Последвайте ни и в Google News Showcase, за да научите най-важното от деня!
Още от категорията
Еврокомисар Елжбета Биенковска и министърът на икономиката Емил Караниколов дават изявления след неформалния съвет по конкурентоспособност на ЕС в София.

Елжбета Биенковска: Цифровизацията и иновациите в индустрията няма да засегнат работните места

Цифровизацията на икономиката и иновациите в индустрията няма да засегнат работните места. Това обяви еврокомисарят по вътрешния пазар, промишлеността и предприемачеството  Елжбета Биенковска : Не знаем какво ще се случи след 10-15 години и не знаем какви професии ще се появят или изчезнат. Затова е важно какви умения притежават хората или..

публикувано на 01.02.18 в 16:47