КЗП: Около 10% от потребителските жалби са свързани с продажбата на хранителни стоки

shops
Снимка: monitor.bg

По данни на Комисията за защита на потребителите, около 10 процента от жалбите са свързани с продажбата на хранителни стоки, най-често за разминаване между обявената и маркираната на касата цена. Друга група оплаквания са свързани с продажбата на хранителни стоки с изтекъл срок на годност, което е нарушение.

Сигналите за неуредици в туристическия бизнес са около 4-5 на сто от всички жалби на годишна база. Най-често те са свързани с разминаване между обещаното и това, което се предоставя на място. От Комисията съветват при подобни ситуации хората да се обръщат към администратора на хотела и ако не получат необходимото съдействие, да потърсят Комисията за защита на потребителите.


БНР подкасти:



Последвайте ни и в Google News Showcase, за да научите най-важното от деня!
Още от категорията
Еврокомисар Елжбета Биенковска и министърът на икономиката Емил Караниколов дават изявления след неформалния съвет по конкурентоспособност на ЕС в София.

Елжбета Биенковска: Цифровизацията и иновациите в индустрията няма да засегнат работните места

Цифровизацията на икономиката и иновациите в индустрията няма да засегнат работните места. Това обяви еврокомисарят по вътрешния пазар, промишлеността и предприемачеството  Елжбета Биенковска : Не знаем какво ще се случи след 10-15 години и не знаем какви професии ще се появят или изчезнат. Затова е важно какви умения притежават хората или..

публикувано на 01.02.18 в 16:47