Димитър Ганчев: Предизборната агитация в интернет извира отвсякъде

Снимка: БГНЕС

Сблъсъкът между партиите е в интернет отдавна. Поне от две години насам това вече не ни изненадва. Партиите инвестират в т.нар. "тролове" и това е нормално, защото активното население си набавя информация най-вече от мрежата. Това каза в предаването "Преди всички" Димитър Ганчев от Управителния съвет на Интернет общество.

Той коментира случай от последните дни, при който при включване на свалена от Google play игра се активира партийна реклама с агитация: Предизборната агитация в интернет извира отвсякъде. Механизмите в интернет за контрол на рекламата и по-скоро за нейното таргетиране все още не са достатъчно добри и трябва да се работи в тази посока. Има механизми, с които се избягва показване на неподходяща реклама за деца, само че партийната реклама не се включва тук. Вероятно трябва да се помисли в посока да се разшири понятието реклама за възрастни, там да влизат не само еротичните сайтове, а и други неща, които не са подходящи за деца.

Цялото интервю с Димитър Ганчев можете да чуете от звуковия файл.



Последвайте ни и в Google News Showcase, за да научите най-важното от деня!