Вашите сигнали остават "глухи" за институциите, сблъскали сте се с проблеми или пък сте станали свидетели на интересна история, която искате да разкажете.
Вече има как – на специална платформа в сайта на БНР очакваме вашите снимки, видеа и кратко описание.
Пишете ни на "Подай сигнал", а нашите репортери ще направят проверка и ще разкажат в ефира на БНР, ще го покажем във "Вашият сигнал" на сайта ни и в социалните мрежи.
Всичките 136 жп прелеза, които се управляват ръчно, ще бъдат изцяло автоматизирани. Това ще стане през следващите няколко години, заявиха от Националната компания "Железопътна инфраструктура".
Целта е да се премахнат човешките грешки и времето за изчакване на автомобилите пред спуснатите бариери да бъде намалено, обясни пред "Хоризонт" началникът на Железопътната инспекция по безопасност на превозите Неделчо Спасов:
Мога да гарантирам, че инфраструктурата по достатъчно надежден начин ще предупреждава шофьорите за идващия влак. Ръчните бариери ще бъдат пускани 5 минути преди преминаването на влака. Другите, които са автоматичен тип, те се затварят за около 2 минути и половина.