Вашите сигнали остават "глухи" за институциите, сблъскали сте се с проблеми или пък сте станали свидетели на интересна история, която искате да разкажете.
Вече има как – на специална платформа в сайта на БНР очакваме вашите снимки, видеа и кратко описание.
Пишете ни на "Подай сигнал", а нашите репортери ще направят проверка и ще разкажат в ефира на БНР, ще го покажем във "Вашият сигнал" на сайта ни и в социалните мрежи.
Концесията на Летище "София" не е единственият начин за спасяването на БДЖ, заяви министърът на финансите Владислав Горанов. По думите му, отдаването на концесия носи много по-големи позитиви и за държавната хазна, и за самото летище като търговско дружество. Горанов е категоричен, че получаването на стотици милиони левове като доход за хазната и еднократно голямо плащане, с което да се оздравят държавните железници, е "много добра стратегия".
Не е това единственият начин, но нека да ги разделим двете неща. За нас е правилно и коректно да се привлече сериозен инвеститор и оператор, който да развие Летище "София" и това са условията в концесията. Не са за пренебрегване и огромните постъпления в бюджета, които ще дойдат от това концесиониране. Подобна практика има в цяла Европа и едва ли можем да признаем, че държавата е най-добрия стопанин на едно търговско дружество. Концептуално често сме били упреквани, че държавата е лош стопанин, в този смисъл тази форма на публично-частно партньорство е гаранцията за израждането на модерно летищно съоръжение. Приходите за фиска съвсем не са за пренебрегване, тъй като очакваме стотици милиона еднократно плащане към бюджета и плащания в размер на милиони левове всяка година към държавата.