Вашите сигнали остават "глухи" за институциите, сблъскали сте се с проблеми или пък сте станали свидетели на интересна история, която искате да разкажете.

Вече има как – на специална платформа в сайта на БНР очакваме вашите снимки, видеа и кратко описание.

Пишете ни на "Подай сигнал", а нашите репортери ще направят проверка и ще разкажат в ефира на БНР, ще го покажем във "Вашият сигнал" на сайта ни и в социалните мрежи.

Обезщетение за петте дни, през които бяха без парно и топла вода, ще получат клиентите на "Топлофикация-София"

Снимка: toplo.bg

Обезщетение за петте дни, през които бяха без парно и топла вода, ще получат клиентите на "Топлофикация-София", живеещи в източните квартали. Това са всички части на "Младост", "Мусагеница", "Дървеница", "Студентски град", "Витоша" и части от Малинова долина и Дружба.
Изпълнителният директор на Топлофикация - София Георги Беловски съобщи, че не е необходимо, потребителите да подават жалби, а сумите ще се приспадат от февруарските им сметки за топлоенергия:
За 5 дни ще ти се сторнира сума със знак минус от фактурата и няма да платиш нищо, без оглед на това дали си имал някакъв вид топлоподаване за някакъв период от време, удовлетворително качество или неудовлетворително качество. Ние считаме, че неудобството, което създадохме за хората, е толкова голямо, от което се срамуваме и пак поднасяме извиненията си, че не можем да си позволим да делим, макар че има такава законова основа, да делим на 48 часа и след 48 часа и да издребняваме.

Клиентите на "Топлофикация" от останалите квартали, които също бяха без парно, но по-малко от две денонощия, няма да получат обезщетения. Само сметките им ще са по-малки заради по-малката консумация.




Последвайте ни и в Google News Showcase, за да научите най-важното от деня!