Вашите сигнали остават "глухи" за институциите, сблъскали сте се с проблеми или пък сте станали свидетели на интересна история, която искате да разкажете.
Вече има как – на специална платформа в сайта на БНР очакваме вашите снимки, видеа и кратко описание.
Пишете ни на "Подай сигнал", а нашите репортери ще направят проверка и ще разкажат в ефира на БНР, ще го покажем във "Вашият сигнал" на сайта ни и в социалните мрежи.
Развалена храна и нулева хигиена в хотел-ресторант в Китен. За това алармира бивш негов служител. Храната за клиентите се изхвърля, когато вече мирише на развалено, алкохолът се налива в туби, персоналът не минава медицински прегледи. Това пише в украински вестник местен жител, който е работил в хотела.
Проверката на Агенцията по храните констатира друго, поясни началникът на Бургаската дирекция Георги Митев.
Изключително добро състояние на обекта, с изключително добри уреди, с добра хигиена, със здравни книжки, проследяемост на хранителните продукти, съхранение на хранителните продукти. Нищо вярно нямаше в това, което беше описано в жалбата, по-скоро в оплакването.
Има вероятност да е умишлено представено така, поясни Георги Митев. Все повече са фалшивите сигнали, които се изпращат до Агенцията.
Причините може да са конкуренция или недоволни служители, добави той.