Вашите сигнали остават "глухи" за институциите, сблъскали сте се с проблеми или пък сте станали свидетели на интересна история, която искате да разкажете.

Вече има как – на специална платформа в сайта на БНР очакваме вашите снимки, видеа и кратко описание.

Пишете ни на "Подай сигнал", а нашите репортери ще направят проверка и ще разкажат в ефира на БНР, ще го покажем във "Вашият сигнал" на сайта ни и в социалните мрежи.

КЕВР: Абонатите на "Топлофикация" - Перник трябва да бъдат компенсирани за некачествената услуга

Всички абонати на "Топлофикация" - Перник трябва да бъдат компенсирани за периода, в който са били с некачествено топлоснабдяване след аварията от миналата седмица. В това беше категоричен председателят на енергийния регулатор Иван Иванов. Притеснението на потребителите, които вчера излязоха на протест, е, че част от тях няма да бъдат компенсирани заради договорите, които имат с топлофикацията, и според които плащат по-ниски цени. Иван Иванов обясни:

"Видът на договора не освобождава "Топлофикация" - Перник от задължението да доставя такава услуга и когато, по общи условия, повече от 48 часа не е доставена услугата, съответният потребител - клиент, трябва да бъде компенсиран".
Иванов посочи още, че освен проверката, която извършва в момента, енергийният регулатор е предложил среща с кмета на Перник и ръководството на топлофикацията за решаване на проблемите на дружеството.



Последвайте ни и в Google News Showcase, за да научите най-важното от деня!