Вашите сигнали остават "глухи" за институциите, сблъскали сте се с проблеми или пък сте станали свидетели на интересна история, която искате да разкажете.
Вече има как – на специална платформа в сайта на БНР очакваме вашите снимки, видеа и кратко описание.
Пишете ни на "Подай сигнал", а нашите репортери ще направят проверка и ще разкажат в ефира на БНР, ще го покажем във "Вашият сигнал" на сайта ни и в социалните мрежи.
Всички абонати на "Топлофикация" - Перник трябва да бъдат компенсирани за периода, в който са били с некачествено топлоснабдяване след аварията от миналата седмица. В това беше категоричен председателят на енергийния регулатор Иван Иванов. Притеснението на потребителите, които вчера излязоха на протест, е, че част от тях няма да бъдат компенсирани заради договорите, които имат с топлофикацията, и според които плащат по-ниски цени. Иван Иванов обясни:
"Видът на договора не освобождава "Топлофикация" - Перник от задължението да доставя такава услуга и когато, по общи условия, повече от 48 часа не е доставена услугата, съответният потребител - клиент, трябва да бъде компенсиран".