Вашите сигнали остават "глухи" за институциите, сблъскали сте се с проблеми или пък сте станали свидетели на интересна история, която искате да разкажете.
Вече има как – на специална платформа в сайта на БНР очакваме вашите снимки, видеа и кратко описание.
Пишете ни на "Подай сигнал", а нашите репортери ще направят проверка и ще разкажат в ефира на БНР, ще го покажем във "Вашият сигнал" на сайта ни и в социалните мрежи.
Това четем в рецензията на Марк Пулинджър за новата постановка на Дмитрий Черняков на сцената на Парижката национална опера, където българската оперна дива дебютира в ролята на сляпата принцеса, затворена от баща си, за да не узнае истината. На Йоланта обаче е отредено да срещне любовта, да се излекува и да види светлината и любимия си. Музиката на Чайковски е завладяваща, а творбата изисква силно вокално и артистично присъствие от изпълнителката на главната роля.
Нейният лиричен сопран има мек нисък регистър, но и ясни и силни височини. Тя е също така дълбоко въздействаща актриса и играе сляпа напълно убедително. Сцената, в която рицарят Водемон открива нейната слепота - когато я моли да му избере червена роза, а тя откъсва бяла - бе отчайващо трогателна, пише за Соня Йончева критикът.
Добри отзиви получават и партньорите на българския сопран - тенорът Арнолд Рутковски в ролята на граф Водемон и Александър Цимбалюк като крал Рене.
На 9 март премиерата на "Йоланта" от Чайковски премина в концертно изпълнение заради национална стачка, която засегна и "Пале Гарние". Затова публиката се наслади на постановката в целия ѝ блясък на 11 март.