190 са жалбите от 1 юни досега, постъпили в откритите приемни по южното Черноморие, съобщи за "Хоризонт" Николай Стойков, началник на Комисията за защита на потребителите в Бургас. Жалбите са най-вече за отменени и дублирани резервации, лоша хигиена и некачествено обслужване, каза Стойков:
Прави впечатление, че организираният турист, който е дошъл с туроператор на Черноморието, чужденците най-вече, отправят своите рекламации директно към туроператора, а не към комисията. В крайна сметка те и затова са разкрити тия приемни, за да може реакцията да е бърза. Ние имаме стационарни екипи и на момента се отреагира веднага, ако не - най-късно на другия ден.
По публикацията работи: БНР
Последвайте ни и в
Google News Showcase, за да научите най-важното от деня!