Проверката в БДЖ досега показва, че от дружеството липсват хиляда вагона, каза пред "Хоризонт" министърът на транспорта Ивайло Московски. Според него приватизацията на товарните превози в БДЖ е наложителна.
Ако се стартира заем от Световната банка, там дружеството, което получава заема, трябва да има поне 50%. Тези 50% няма на практика откъде от друго място да дойдат, освен от евентуална приватизация на "Товарни превози". Отказвайки се от 50% от пазарния си дял, това предприятие "БДЖ - Товарни превози" на практика ще загуби голяма част от стойността си. По-добре е държавата да получи максимално високата цена, на която то може сега да бъде продадено.
Работните групи от страна на БДЖ и на синдикатите са в постоянна комуникация. Обсъждат се точките по евентуалния бъдещ колективен трудов договор. И до ден днешен по съществуващия стар колективен договор ние си изпълняваме ангажиментите абсолютно пунктуално и точно.
Още по темата:
Сърбия отрича изчезналите български вагони да са на нейна територия