Вече е възможно подаването на жалби към Комисията за защита на потребителите по електронен път. Така времето за обработване на една жалба ще се съкрати от две седмици на два дни. Потребителите ще могат онлайн да следят движението на подадените от тях сигнали, посочи председателят на комисията Александър Масларски:
Вие непрекъснато ще можете да наблюдавате нейния статус, на какъв етап се намира, в коя дирекция се намира, кой конкретен служител работи по тази жалба и с какъв резултат е приключила проверката.
Единната информационна деловодна система ще повиши ефективността от контролната дейност на комисията и ще я направи максимално прозрачна и достъпна за потребителите, каза още Масларски:
Когато целият вътрешен документооборот на институцията се придвижва по електронен път, дава възможност всеки един ръководител да наблюдава всяко едно движение на документ. По този начин няма как вътрешните административни връзки да бъдат нарушени. Това води до едно подобрение на работата на Комисията.
Последвайте ни и в
Google News Showcase, за да научите най-важното от деня!