Стоянова насища музиката на "Анна Болейн" с течаща линия, патос и завладяващ с истинността си драматизъм, като е трудно да повярваме, че тя не пее белкантови роли през целия си живот. Средната част от регистъра, в която започват толкова много от мелодиите на Доницети, е красива и ясна, качества, които се разширяват в двете посоки и придават на нейното пеене истински гланц и блясък. Без нуждата от допълнителни опори, тя бе изцяло в образа, показващ нарастването на осъзнаването на Анна на тънкостите и машинациите в съда на Хенри и нейното преследване. Стоянова направи своите опори с начални въздишки в пианисимо и майсторски контрол на диманиките и емоциите: в известния откъс Giudici ad Anna в рамките на секунди премина от ужас и недоверие към отрицание и недоволство.
Това е част от рецензия в "Опера нюз онлайн" от 14 декември 2003 за превъплъщението на Красимира Стоянова в ролята на Анна Болейн. Това е основният образ на съботната оперна вечер, която ще слушаме отново в изпълнение на Красимира Стоянова.
Бъдете с нас в директното излъчване от Виена на операта “Анна Болейн” на Доницети с участието на българското сопрано в главната роля и чуждестранните й партньори баса Лука Пизарони като Хенри VIII, Соня Ганаси (Джейн Сиймур), Дан Пол Думитреску (Джордж Болейн), тенора Стивън Костело като Лорд Пърси, Зоряна Кашплър (Марк Смийтън) и Карлос Осуна (Сър Харви). Заедно с хора и оркестъра на Виенската държавна опера, обединени под диригентството на Евелино Пидо.
Съдържание на "Анна Болейн" от Доницети
събота, 2 ноември, от 20.00 часа