Родителите трябва непрекъснато да бъдат информирани за състоянието на децата и за тяхното развитие, да не може родителят да влезе да си вземе детето и да се срещне с някого, а да бъде под режим. Трябва да има достатъчно достъп. Докато се развият нещата, докато се получи спокойствие в родителя, че то е в сигурни ръце, мисля, че това е изключително важно.
Тревожното е, че 4-то Помощно училище е и ресурсен център по проекта, включващ образование, който цели именно участие на всички страни в процеса на обучение на децата с увреждания.
Това са първите стъпки за промяна на системата и за промяна на работата и виждане в училище. Надявам се, че това, което е казало детенцето на ръководителката, с която ние комуникираме, не е истина. Говоря за насилието и че това е някакво недоразумение, защото не знаем как един специалист би могъл да помогне на такова безпомощно дете, но липсата на информация е много голям проблем.
От Асоциацията на родители на деца с епилепсия очакват среща с МОН с искането си за промяна в отношеншията между екипите в помощното училище и родителите.