Eмисия новини
от часа
Размер на шрифта
Българско национално радио © 2024 Всички права са запазени

Онлайн продажбите в САЩ в Деня на благодарността са скочили с над 28% спрямо миналата година

Снимка: архив

Американските онлайн продажби през Деня на благодарността са достигнали обем от 1,75 млрд. долара към 17 часа източно време, което представлява ръст от 28,6% спрямо предходната година, показват данни на компанията Adobe Analytics.

Причина за този силен ръст е факта, че редица клиенти са пазарували онлайн посредством мобилните си устройства, като този тип покупките са достигнали през Деня на благодарността цели 54,4% от общия пазарен трафик, допълват от компанията.

Делът на пазарния трафик на Деня на благодарността от настолните компютри е спаднал до 36,5% от 44,3% през миналата година, докато таблетите са генерирали 9,1% от общия трафик спрямо 9,6% през 2017-а година.

Тези данни са на път да потвърдят прогнозата на компанията Adobe, че пазаруването от мобилни устройства ще се превърне в "запазена марка" за този празничен сезон.

Adobe Analytics очаква да онлайн продажбите между 1-ви ноември и 22-ри ноември да достигнат общо 38 млрд. долара, което ще бъде с 18,6% повече от миналата година.

За целият предпразничния сезон на пазаруване, от компанията прогнозира, че онлайн продажбите в САЩ ще достигнат размер от 124 млрд. долара.


БНР подкасти:

Новините на БНР – във Facebook, Instagram, Viber, YouTube и Telegram.


Последвайте ни и в Google News Showcase, за да научите най-важното от деня!

Горещи теми

Войната в Украйна