Дигиталният портфейл А1 Wallet вече дава възможност, която улеснява потребителите в плащането на битови сметки. Без значение дали са избрали план Standard или Premium, те могат да правят това директно в приложението. В списъка с доставчици на услуги, за които могат да се извършват плащания, са банки, телекомуникационни оператори, ВиК, електроразпределителни дружества, бързи кредити и други.
Списъкът с доставчици е в самото приложение и за потребителите на А1 Wallet трябва да влязат в меню „Услуги“ и да изберат „Битови сметки“. Там ще открият 4 опции, към които могат да добавят своите услуги – сметка за вода, сметка за ток, сметка за телефон или друго. При избор на опция ще се зареди списък с доставчици за съответната категория.
След като въведат клиентските си данни за конкретния доставчик (например – клиентски номер), потребителите трябва да натиснат бутона „Запази“ и сметката ще бъде добавена в техния А1 Wallet. За да извършат плащане, те трябва да изберат „Плати сметките“, което ще визуализира списък с „Моите сметки“. За да се гарантира сигурността, А1 Wallet изисква идентификация с пръстов отпечатък, лицево разпознаване или ПИН код при всяко плащане на сметка.
Възможността е безплатна до 15.03, а след това ще се добавят такси за обработка, в зависимост от плана на абонатите. За план Standard ще се начисляват по 19 стотинки на плащане, а с план Premium – по 10 стотинки.
С А1 Walletпотребителите могат да следят потреблението си, като плащанията на сметки се добавят в отчетите за разходи. За да са сигурни, че няма да пропуснат плащане, те могат да разчитат и на нотификации на смартфона.
Плащане на битови сметки е достъпно за всички потребители на A1 Wallet, без значение дали ползват други услуги от А1. Клиентите на А1 могат да заплатят задълженията си към компанията по ЕГН, мобилен номер или точен номер на фактура.
А1 Wallet e съвместим с Android, iOS и HarmonyOS устройства.