Eмисия новини
от 18.00 часа
Размер на шрифта
Българско национално радио © 2024 Всички права са запазени

Проучване в София: Над 60% от хората не обръщат внимание на рекламните брошури

Проучването е на агенция "Тренд" за stopreklama. net

Социологическо проучване в София е показало, че над 60% от хората не обръщат никакво внимание на рекламните брошури, които намират в пощенските си кутии. Проучването е на агенция "Тренд". Проведена е през април като част от проекта „СТОП на рекламата!“.

Според изследването само година след стартиране на механизма “Стоп на рекламата”, той вече е разпознаваем от 30% от анкетираните. 10% от анкетираните твърдят, че вече имат залепен стикер “Стоп реклама”, а други 2% са имали, но е бил отлепен. Според мнозинството от тях след поставянето на стикера той е дал резултат. При 46% рекламата е намаляла значително, а при 25% е спряла напълно.  

Столичани масово смятат, че ако търговските вериги спазват ограниченията срещу неадресната хартиена реклама, това ще допринесе за опазването на околната среда. 


По публикацията работи: Венцислав Василев

БНР подкасти:

Новините на БНР – във Facebook, Instagram, Viber, YouTube и Telegram.


Последвайте ни и в Google News Showcase, за да научите най-важното от деня!