За седма поредна година в рамките на Месеца на мъжкото здраве (ноември) започва информационна кампания за рака на простатата под надслов „Твоето здраве е твоя отговорност“. Организатор е Астелас България, а партньори на инициативата са Министерството на здравеопазването, Българското онкологично научно дружество (БОНД), Българското урологично дружество (БУД), Български футболен съюз (БФС) и Българската професионална футболна лига (БПФЛ).
Целта на кампанията е да се повиши информираността на обществото по отношение на рака на простатата, възможностите за диагностика и съвременно лечение, както и да се привлече общественото внимание към проблемите на пациентите, страдащи от това заболяване. Чрез мотото „Твоето здраве е твоя отговорност“ се поставя акцент върху личната отговорност на всеки мъж за собственото му здраве. Специалистите съветват мъжете над 50 години да преминават всяка година през профилактичен преглед с изследване на маркер в кръвта, като напомнят, че веднъж на 2 години това изследване се поема от НЗОК.
За да достигнат посланията на кампанията до възможно най-много мъже, организаторите залагат на най-популярния в света спорт – футбола. През ноември 16-те клуба, състезаващи се в Първа професионална футболна лига, ще излизат преди старта на мачовете от 17-тия кръг на първенството с тениски с логото (мустак - символ на глобалната борба с рака на простатата) и слогана на кампанията „Твоето здраве е твоя отговорност“. Те също ще се превърнат в посланици на инициативата през 2023 г. и ще насочат вниманието на мъжете към грижата за здравето им.