Eмисия новини
от 18.00 часа
Размер на шрифта
Българско национално радио © 2025 Всички права са запазени

Спазването на работното време е важно и за клиентите, и за самите търговци

Снимка: Надежда Герова

Добрите търговци изпълняват задълженията си, колкото и незначителни да изглеждат, защото за купувачите може да са от значение.

По време на летните месеци някои обекти променят работното си време, но то трябва да е обявено на видно място и задължително да се спазва, коментира пред БНР-Радио София Габриела Руменова от платформата "Ние, потребителите".

"Понякога малки препъникамъчета водят до големи проблеми. Дори само неспазването на работното време може да костват време и средства, проваляне на планове на потребителите, да пострада имиджът на обекта. А за търговеца глобата може да е между 300 до 1000 лева, а имуществената санкция да достигне до 3000 лева. Дори в последните 15 минути можем (да настояваме) да получим услуга или да направим покупка."

Руменова коментира и практики и казуси с летуващи край морето, на плажната ивица – възможност за самостоятелно наемане на шезлонг и чадър (не комплект), предоставяне на дигитални менюта, които са недостъпни за хора без телефон и други.

Тя отново говори на тема за етикетирането с двойното обозначаване на цените – в левове и в евро.

Припомни и нейното предложение, съобразено и в наредбата – цените да бъдат с еднакъв размер на шрифта.

По публикацията работи: Георги Нейков

БНР подкасти:

Новините на БНР – във Facebook, Instagram, Viber, YouTube и Telegram.


Последвайте ни и в Google News Showcase, за да научите най-важното от деня!

Горещи теми

Войната в Украйна