Ръстът на британски туристи у нас се очаква да достигне 500 хил. до 2020 г. Това съобщиха от Министерството на икономиката, енергетиката и туризма. Те обобщиха данните от наскоро приключилата рекламна кампания, популяризираща страната ни за великобританския пазар и я определиха като успешна.
Това е първата интегрирана рекламна кампания за България на туристически пазар – Великобритания. Проектът стартира през есента на 2011 г. с три откриващи пресконференции в Лондон, Глазгоу и Бирмингам. Последващите рекламни клипове, които са излъчени са достигнали до близо 3 млн. потенциални британски туристи в най-активната възраст – от 25 до 44 години. Овен видеоматериалите са публикувани и текстове в печатни и интернет издания. Заместник министърът на икономиката, енергетиката и туризма Иво Маринов подчерта и огромния брой билбордове – 294, рекламиращи страната ни в Лондон, южна Англия и Шотландия. Чуйте колко са посетилите страната ни британски туристи за изминалата година от Иво Маринов.
Финансирането на кампанията е по Оперативна Програма „Регионално развитие” и струва 1млн. 94 хил. Лева. Освен пресконференциите, медийните срещи и семинарите, министерството организира и три прес тура в България за журналисти от Великобритания. Излязоха публикации и интервюта в най-влиятелните британски издания за туризъм, а много от журналистите останаха впечатлени от българската култура и история и създадоха видеоматериали за България. Според наскоро направено проучване британците търсят алтернативни дестинации, които предлагат качество на разумна цена, заради глобалната криза и намалените покупателни възможности.
Заместник министърът на икономиката, енергетиката и туризма Иво Маринов посочи и кои ще са следващите страни, в които предстоят подобни интегрирани рекламни кампании. По неговите думи това са Русия, Германия, Швеция, Румъния, Полша. Средствата, които са нужни за тези кампании са около 7 милиона лева
В последния работен ден от седмицата, гост в предаването "Форум“ е кметът на София Васил Терзиев. Заедно с водещия Константин Лавсов, се спряха на следните теми: - Кризата с боклука в "Люлин" и "Красно село". "Софекострой" може да поеме почистването на двата района - Големите проекти в Столичната община - "Топлофикация" - горещият..
Организацията WIN (Независими лейбъли на света) е организатор на годишната конференция WINCON, в рамките на която се провеждат дискусии и срещи между музиканти от целия свят. Тази година домакин на срещата е София. “Асоциацията на алтернативните артисти в Нова Зеландия е дружество с идеална цел за независими лейбъли и за артисти, които сами се..
Младежката организация Сдружение "РЕД“ постави 10 детски фигури на 5 опасни кръстовища в столицата. Целта на инициативата "София - град за децата“ е да привлече вниманието на институциите и широката общественост към проблемите на пътната безопасност, да се повиши превенцията на ПТП и да бъде подобрено качеството на пътната маркировка в града...
Всяка година през октомври в гр. Копривщица се провежда Празникът на копришкия брабой. Тази година той ще се проведе на 18 октомври (събота). Фестивалът е свързан с производителите на картофи и се организира всяка година от 2018 година досега. Отглеждането на картофи, наричани в Копривщица бръбой, наред с животновъдството, е основен поминък на..
Правителството на малцинството съществува благодарение на подкрепата на "ДПС-Ново начало", коментира пред Радио София политологът и преподавател по политически комуникации доц. Иво Инджов. "Факт е, самият Пеевски на няколко пъти през последната половин година дава да се разбере, че той общува с министрите, с министър-председателя, едва ли не..
За четвърти път се провежда "LOOK - Ecology and Technology" - ежегоден международен проект, който съчетава съвременно изкуство, нови технологии и екологични теми. Инициативата стимулира създаването на нови художествени произведения, като предоставя поле за диалог между автори от различни поколения и култури. Основната цел на фестивала е..
Необходимо е по-добро прецизиране на предлаганите промени в Кодекса на труда, които засягат т.нар. "отпуска по бащинство“, смятат представители на работодателски организации. Това са 15-те дни, непосредствено след изписване на детето от болничното заведение, за което таткото получава парично обезщетение в размер на 90% от среднодневното му..