Ръстът на британски туристи у нас се очаква да достигне 500 хил. до 2020 г. Това съобщиха от Министерството на икономиката, енергетиката и туризма. Те обобщиха данните от наскоро приключилата рекламна кампания, популяризираща страната ни за великобританския пазар и я определиха като успешна.
Това е първата интегрирана рекламна кампания за България на туристически пазар – Великобритания. Проектът стартира през есента на 2011 г. с три откриващи пресконференции в Лондон, Глазгоу и Бирмингам. Последващите рекламни клипове, които са излъчени са достигнали до близо 3 млн. потенциални британски туристи в най-активната възраст – от 25 до 44 години. Овен видеоматериалите са публикувани и текстове в печатни и интернет издания. Заместник министърът на икономиката, енергетиката и туризма Иво Маринов подчерта и огромния брой билбордове – 294, рекламиращи страната ни в Лондон, южна Англия и Шотландия. Чуйте колко са посетилите страната ни британски туристи за изминалата година от Иво Маринов.
Финансирането на кампанията е по Оперативна Програма „Регионално развитие” и струва 1млн. 94 хил. Лева. Освен пресконференциите, медийните срещи и семинарите, министерството организира и три прес тура в България за журналисти от Великобритания. Излязоха публикации и интервюта в най-влиятелните британски издания за туризъм, а много от журналистите останаха впечатлени от българската култура и история и създадоха видеоматериали за България. Според наскоро направено проучване британците търсят алтернативни дестинации, които предлагат качество на разумна цена, заради глобалната криза и намалените покупателни възможности.
Заместник министърът на икономиката, енергетиката и туризма Иво Маринов посочи и кои ще са следващите страни, в които предстоят подобни интегрирани рекламни кампании. По неговите думи това са Русия, Германия, Швеция, Румъния, Полша. Средствата, които са нужни за тези кампании са около 7 милиона лева
В предаването "Форум" този четвъртък водещият Лъчезар Христов разговаря със седмичните коментатори по следните теми: Решението на Конституционния съд за изборите, ЦИК и провеждането на избори в България; Кабинет на малцинството или преговори с "Демократична България"; ГЕРБ с два сценария след преизчислението на мандати; Трети бойкот на..
"Националният план за редките болести – приоритет или забравена тема?“ бе надслова на състояла се пресконференция в София, на която бяха обсъдени нуждите и проблемите на хората с редки болести у нас. Членовете на сдружение "Редки болести България“ – Националният алианс на организациите на хората с редки болести в България, посочват,..
“Асоциация за развитие на брокерите на имоти“ е домакин на първото обсъждане на законопроект, касаещ посредническите услуги при сделки с недвижими имоти, представени от “Национално сдружение недвижими имоти“ (НСНИ) и съответно от “Национално сдружение брокери на имоти“ (НСБИ)“. В момента дейността на брокерите попада под регулацията на Търговския..
На 3 март Софийската филхармония ще гостува в Букурещ с българска програма. Диригент е Найден Тодоров, а солист – пианистът Георги Черкин. Програмата включва "Нестинарски танц“ от танцовата драма "Нестинарка“ на Марин Големинов, Концерт за пиано и оркестър №3 в си бемол минор, оп.31 от Панчо Владигеров и Симфония №1 на Веселин Стоянов...
Сексуалните злоупотреби с деца нарастват силно през последните години в глобален план, като България не е изключение, предупреждават от Национална мрежа за децата, на сайта на обединението от граждански организации, работещи за деца. “За 2022-2024 г. по данни на Европол за тежката организирана киберпрестъпност, същата се е увеличила с над 300% както в..
С промяна в дневния ред, която измести питанията към кмета в началото на заседанието, започна днешната сесия на Столичния общински съвет. Някои от тях породиха спорове, но бяха изкривени от лични нападки и обвинения, вместо да се подчинят на конструктивен диалог и аргументативни изказвания. В декларация, изчетена в началото на заседанието, от..
Дирекция "Спорт и младежки дейности" в Столичната община стартира фотоконкурса "В крачка". Той е насочен към младите хора на София от 15 до 29 г., които могат да бъдат професионалисти или непрофесионалисти и обичат фотографията. Целта на конкурса е да насърчи творчеството и индивидуалното изразяване чрез фотография. Конкурсът започва през март, а..