Както знаем и както се убедихме в изминалите издания, консуматорството има различни измерения – от покупката на риба в ден като днешния до това – как и с какви средства се грижим за външния си вид, например.
Първият днешен събеседник е Леонора Шокордова - маркетинт мениджър за България на един от водещите световни брандове на продукти, свързани с външния вид и застъпничеството за естествената красота.
Наистина, всяка фирма се стреми към печалба и развитие на бизнеса. В нашата компания обаче никога този стремеж не е бил на всяка цена – обясни Леонора Шокордова. – Опитваме се съобщенията и кампаниите, които правим, да променят положително живота на потребителите – било то храни, продукти за почистване или козметични брандове.
Моделът на поведение на фирмата ѝ диктува вслушване в мненията на клиентите, съобразяване се с потребностите и насоките, които те подсказват. Някои от брандовете „поглеждат“ отвъд външното, визуалното, провокират жената да изяви това, което е дълбоко заложено в сърцето или мислите, да открие вътрешната си красота, с което да си вдъхне самочувствие.
Не е задължително да влезеш в определени стандарти, за да си стойностен.
Шокордова разказа за кампания и "Книга а истинската красота", в които жени от различни възрасти са споделили какво за тях е красотата, какво ги е направило такива, каквито са днес, какво е трябвало да преодолеят, с какво се гордеят. Де факто кампанията е послужила и като своеобразно проучване. Според него само 32% от анкетираните жени смятат себе си за красиви. От друга страна 71 на сто от дамите твърдят, че това, което прави красива една жена е нейната вътрешна увереност, сила и спокойствие.
Около 60% от жените виждат красотата в семейството и децата – очевидно най-близките ти хора могат да те направят красив със спомените и преживяванията, които имате…
Посланието ни е: Радвайте се на това, което сте, не бъдете толкова строги към себе си, намирайте красотата в малките неща…
Чуйте разговора на Катя Василева с Леонора Шокордова.
Облачността над страната ще остане значителна. Ще има валежи от дъжд, на повече места след обяд в Югозападна България, където ще са придружени с гръмотевици и ще са временно интензивни, съобщиха от НИМХ. Ще духа слаб до умерен вятър от изток-североизток. Минималните температури ще са между 8° и 13°, в София - около 10°, максималните - предимно между 17°..
Европейският икономически и социален комитет прие становище за предложението на ЕК за създаване на Резерв за таланти на ЕС. Това ще бъде първият доброволен инструмент на равнище ЕС за предлагане и търсене на работа за граждани от трети страни , отворен за присъединяване за заинтересованите държави-членки. Очаква се по-късно през годината..
От 6-дневна работна седмица по 12 часа във фабриките преди по-малко от век, светът върви към все по-интелектуален труд и налагането на 4-дневна работна седмица. Ситуацията на пазара на труда много се промени през последните години. Демографската криза, културната промяна, социалните медии, недостигът на работна ръка са фактори, с които..
От днес (1.05.2024 г.) се въвежда промяна в организацията на движение на нощна автобусна линия № 2 (кв. "Обеля" – Студентски град), съобщиха от Центъра за градска мобилност. Променя се маршрутът на линията - от бул. „8-ми декември“, по ул. „Акад. Стефан Младенов“, по ул. „Доктор Йордан Йосифов“, наляво по ул. „Акад. Борис Стефанов“, по ул...
Фондация "От нас зависи" организират боядисване на яйца в Младост 3 за деца от различни националности. Събитието ще се проведе за втора поредна година. Подробности разказа Весела Деянова, председател на фондацията. "Както сега изключително много работим с украински бежанци, желанието ни беше да създадем една възможност, в която децата, с..
Всяка година на 1 май по традиция в Копривщица се провеждат интересни исторически възстановки. Театралният спектакъл "Първата пушка" е възпроизвеждане на епизоди от Априлското въстание, което избухва по нов стил на днешната дата преди 148 години точно на Площад "20 април". От Копривщица предаде репортерът на Радио София Боян Бочев. "Радвам..
„Mom got a job” е кампания на организацията „Мулти Култи“, в която майки мигранти разказват за професионалния си път, въпреки препятствията, с които са се сблъскали. Пред Радио София Бистра Иванова от екипа на „Мулти Култи“ сподели, че кампанията е свързана с емпатия, връзки между хората и интересни истории. „Вече 13 години работим..