Голямата промяна дойде от хората, които вече са активни потребители. Тя е толкова драстична, че промени целия пазар и отделните бизнеси. Хората вече не са купувачи, те нямат нужда от предлагане, те са добре информирани потребители, които налагат правилата, а пазарът вече е пазар на търсенето.
Бизнесът трябва да се ориентира към разбиране на потребителите, на тяхната мотивация, ценности и култура. Моделът на рекламата вече е изграждане на потребителско изживяване и взаимоотношения с потребителите, а атрактивното предложение е стъпката преди атрактивната реклама. Основният въпрос пред всеки бизнес е "как носиш промяна на хората, на които се опитваш да продаваш и да си полезен".
"Днес потребителите правят бизнеса, те са неговото гориво. Добър пример са споделените платформи, в които съдържанието се създава от милиони хора по целия свят. Ето защо няма значение какво казва някоя реклама за дадена марка или продукт, важното е какво мислят и говорят хората. Именно по този начин се изграждат и търсените марки," обясни Гурков като подчерта, че "модерният маркетинг създава истории, в които хората искат да участват".
Иван Гурков работи в рекламната индустрия от 2003 г. Фокус през последните години му е разработването на съвременни маркетингови комуникации, негови материали по темата са публикувани в различни международни специализирани издания като Brandingmag, The Marketing Journal на Филип Котлър. и Rebels and Rulers. В момента Иван Гурков отговаря за стратегическото развитие на марките в Interpartners group.
Коментаторите на тази седмица във "Форум" обсъждаха следните теми: Какви трябва да бъдат приоритетите пред редовното правителство ? Абстрактна ли е темата за съдебната реформа? Когато няма стабилно правителство, държавната администрация прави... нищо. "Хората имат нужда от присъствието на държавата в техния живот, но до определени..
Какви ремонти на общежития се извършват с днешна дата в столицата и в цялата страна? Води ли това до проблеми с местата за настаняване? Променят ли се и как условията за настаняване в студентските общежития на различните университети? По тези ключови въпроси разговаряхме с председателя на Националното представителство на студентските..
Университетът за национално и световно стопанство (УНСС) през 2025-а ще отбележи своята 105-годишнина. Във връзка с честванията са предвидени различни събития. Повече за инициативите, както и за висшето образование у нас, разговаряме с проф. д-р Димитър Димитров – ректор на висшето учебно заведение . Той изтъкна, че за поредна година..
Банките осезателно вдигат лихвите по потребителските заеми . През декември 2024 г. средният лихвен процент на новоотпуснатите левови кредити за домакинствата вече е 10.03%, а с допълнителните такси годишният процент на разходите (ГПР) става 10.68%, сочат данните на БНБ. Ръстът на лихвите по потребителските заеми спрямо предходния месец (ноември)..
Вече стана ясно, че учителите са готови на протестни действия , ако не получат обещаното увеличение на възнагражденията. Според колективния трудов договор (КТД) техните възнаграждения трябва да са в размер, равен на 125% от средната брутна заплата за страната . " Не проектираме компромиси . Не сме обсъждали алтернативи. Очакваме да се..
Тази вечер (5 февруари 2025 г.), от 18.30 ч. в Литературния клуб на Столичната библиотека ще гостува Нинко Кирилов в поредицата "Поет на месеца". Той е автор на книги с поезия, проза и драматургия: “Двойници и животни” (2013 г.), “Човек сред хората” (2017 г.), “Три пиеси” (2018 г.), “По-сурово” (2019 г.), “Падане завинаги” (2021 г.), “И други..