Пандемията и светкавичната дигитална трансформация промениха света на комуникациите драстично през последната година. Не само общуването с най-близките ни хора се премести в мрежата, но и на бизнеса се наложи да предприеме стъпка към своето пълноценно онлайн развитие. За някои, тази неочаквана стъпка към бъдещето се оказа фатална, но за по-голямата част от компаниите донесе изненадващо много приходи и дивиденти.
„Практически не остана нещо, което да не бъде засегнато от пандемията. Най-драстично се промени степента на осъзнаване от брандовете, колко важна е комуникацията и че тя е крайно наложителна по време на криза. Компаниите заложиха по-скоро на сигурното, обърнаха се към традиционните медии като средство на комуникация. Всички бяха изострено чувствителни към информацията, която предават. Що се отнася до социалните мрежи, бизнесът следи степента на доверие към един инфлуенсър, а не само броя на неговите последователи“, коментира пред радио София Камелия Димитрова, председател на Българската асоциация на PR агенциите (БАПРА).
Промените в потребителското поведение неизбежно водят и до различни стратегии на компаниите.
„Нарасна осъзнатостта на мениджърската функция и нейните ползи за компаниите и организациите. Промениха се начините, по които общуваме, следователно са ни необходими нови умения, за да изразяваме по ясен начин посланията си. Убеден съм, че ние, комуникаторите, станахме част от движещите сили на промяната. Промяната към по-добро. Освен масова дигитализация, видяхме и един взрив на социално отговорни проекти. Това показва разбирането на компаниите за нуждите на хората и отговорността им към тези, които имат нужда от подкрепа. Не на последно място – видяхме, колко е важно тези проекти да бъдат комуникирани. Надяваме се, че ще видим подобни проекти в рамките на конкурса на БАПРА Bright awards - Energy for change“, коментира доц. д-р Александър Христов, зам.-председател на БАПРА.
В конкурса “Bright awards - Energy for change” ще се състезават кампании и проекти, реализирани през последните две години и по-точно в периода март 2019 г. – края на февруари 2021 г. Категориите са 14 на брой, като 2 от тях са специални. Заявки за участие ще се приемат през онлайн платформата на конкурса до 2 април 2021. Кандидатурите се подготвят на английски език и няма ограничения в броя проекти, които могат да бъдат подадени от една компания.
Повече чуйте в разговора на Катя Василева с Камелия Димитрова – председател на БАПРА и доц. д-р Александър Христов – зам.-председател.
Светлана Иванова за Салона на Музите 2024: "Всичко започна в един интимен салон по време на пандемията, пренесохме се във Военния клуб. Натрупаха се тази година 10 концерта, много музика се изля, едно съзвездие от изключителни виртуози. Изключително съм благодарна на тези приятели, които ми се довериха, с които се случи вълшебството. Много леко се..
Софийска филхармония е не само културна институция, а фактор за превръщането на София в истинска европейска столица. Летописец ѝ е Андрей Андреев, бил е директор на Пловдивската филхармония, Оперно-филхармоничното дружество и Средното музикално училище в Пловдив, преподавател в Музикалната академия в в София, Академията за музикално и танцово изкуство,..
Спомени за празнична София от края на 19 и началото на 20 век - за вечерята върху слама, която се е разстилала върху пода на стаята. Какви са били обичаите и храните около трапезата и какво е туртето - в звуковия файл:
В предишното издание на Адресите на любовта , Милена Димитрова - автор на книгата “Десет велики българолюбци”, разкри как под натиска на Великите сили, годежът между внучката на кралица Виктория и княз Александър фон Батенберг, първият български владетел след турското робство, бива разтрогнат. Двамата млади благородници са влюбени, но руският..
Арон Рот и Бояна Джикова отварят галерия за съвременно изкуство „ Пунта “ на Женския пазар: "Ако следваме логиката, че изкуството е рефлексия на процесите, Женският пазар е място, което има нужда от изкуство. Сега имаме повече случайни посетители, чиито погледи са приковани от витрината, това е предизвикателство. Важно е дейността да не ни е..
Пекарна „Рецептите на баба“ - Даниела и синовете ѝ Томислав и Денислав се занимават с приготвяне на хляб и закуски от години. Те са една от обичаните пекарни в Лозенец и защото приготвят погачи и питки по поръчка за различни поводи. По празниците тяхното работно време е почти без никаква почивка, но удовлетворението и мисълта, че са допринесли с..
Късометражният анимационен филм „ Митология на моя аквариум “ на Светлана Генчева е една история за светлината, тъмнината, приемането и личната трансформация: "Добавената виртуална реалност работи в синхрон с маслената живопис, която представям. Гледана през таблет или телефон оживява. „Митология на моя аквариум“ е една философска приказка. Получи се..