Изграждането на артистичният имидж и артистите като бранд е дългосрочен и последователен процес. В него се съчетава натурелът, вътрешната същност на твореца, от една страна, и изкуството му – от друга. По този начин трябва да се отговори на очакванията на дадена аудитория или публика.
Това е професионалната гледна точка на Магдалена Сотирова, дългогодишен мениджър на редица артисти, сред които Владимир Ампов-Графа и Михаела Филева, управляващ партньор в „Монте мюзик“, един от лекторите на Brand talks: Разбери как да създадеш любим бранд и да спечелиш.
„Когато един артист изгрее, прави впечатление с първата си песен или проект. Трудното е когато той трябва да продължи, да надгражда. Да не разочарова публиката и в същото време да я изненадва.“
Тя уточни, че не всеки изпълнител или творец иска да възпитава, защото краткосрочно това може да има и негативни последици. Публиката иска лесното, бързото, достъпното. Успешният артист трябва да намери баланса. Освен това той не бива да се подвежда от постигнат успех, защото лесно може да направи грешка в публичното пространство. И не бива да прави прекалени компромиси със себе си, имиджа и творчеството си.
За разлика отпреди 5 години, например, днес не е достатъчно да създадеш хит. Почитателите искат да са по-близо, използвайки социалните мрежи.
Хората вече искат да харесат и личността. Качествата на човека вече се неразривно свързани с твореца.
„Това, което артистите дават на брандовете, е различно съдържание – чрез техните проекти. Дават различни емоции и представяне на даден продукт или услуга. Всеки търси отличителното“, допълни Сотирова.
Ефективността на дадено партньорство може да се предвиди - след анализи, в зависимост от броя последователи (гледания, прослушвания), но и възрастта, интересите, интелектуалното ниво на аудиторията.
Чуйте разговора на Катя Василева с Магдалена Сотирова.
Над 14 000 души завършиха обучения по дигитални умения от началото на 2024 г. до момента и получиха сертификати от Центъра за развитие на човешките ресурси и регионални инициативи (ЦРЧРРИ). Курсовете се провеждат по проект на Министерството на труда и социалната политика, финансиран по Националния план за възстановяване и устойчивост...
За поредна година в България започва инициативата "Юли без пластмаса" като част от глобалното движение Plastic Free July . Целта е хората да бъдат насърчени да ограничат употребата на пластмасови продукти за еднократна употреба . " Пластмасата е гениално изобретение. Спасила е животи в медицината – коментира пред БНР-Радио..
От началото на 2024 г. влезе в сила актуализация на Наредбата за енергийна ефективност, според която всички нови сгради трябва да са почти нулево ефективни . Оказва се, че повечето сгради, строени през последните 10-20 г. не отговарят на заложените стандарти, да не говорим за по-старото строителство. Това коментира пред БНР-Радио София..
В първия ден от юли "Грийнпийс" – България публикува доклад, създаден заедно с учените от Института по океанология в БАН, който подчертава критичната нужда от създаването на строго защитени морски зони в Черно море с цел опазването на живота в него. По темата пред БНР-Радио София говори Меглена Антонова, офис директор на българския филиал на..
Проведен предварителен оглед на конструкцията на надлеза при пътния възел на бул. „България“ и Софийски околовръстен път, посока от бул. „Братя Бъкстон“ към кв. „Бояна“, налага промяна в движението, съобщиха от Центъра за градска мобилност. От днес (1 юли 2024 г.) до 31.07.2024 г. включително, се забранява влизането на пътни превозни средства,..
Как се подготвя Любо Киров за своя нов музикален период? "Емоцията покрай издаването на албума "Ново сърце" наистина е голяма, защото всеки артист се вълнува. Докъде трябва да се вълнуваш от от обратната връзка и докъде трябва да отстояваш себе си като артист", сподели Киров пред БНР-Радио София. "Колко се угажда на публиката и колко..
До средата на месец юли, желаещите да научат подробности за Кокалянски Урвич, могат да участват намясто в безплатни беседи за историята и археологията на обекта. В средата на миналия месец стартираха редовните археологически разкопки на Средновековния укрепен център Кокалянски Урвич, който се намира в непосредствена близост до София. Тази година..