Изграждането на артистичният имидж и артистите като бранд е дългосрочен и последователен процес. В него се съчетава натурелът, вътрешната същност на твореца, от една страна, и изкуството му – от друга. По този начин трябва да се отговори на очакванията на дадена аудитория или публика.
Това е професионалната гледна точка на Магдалена Сотирова, дългогодишен мениджър на редица артисти, сред които Владимир Ампов-Графа и Михаела Филева, управляващ партньор в „Монте мюзик“, един от лекторите на Brand talks: Разбери как да създадеш любим бранд и да спечелиш.
„Когато един артист изгрее, прави впечатление с първата си песен или проект. Трудното е когато той трябва да продължи, да надгражда. Да не разочарова публиката и в същото време да я изненадва.“
Тя уточни, че не всеки изпълнител или творец иска да възпитава, защото краткосрочно това може да има и негативни последици. Публиката иска лесното, бързото, достъпното. Успешният артист трябва да намери баланса. Освен това той не бива да се подвежда от постигнат успех, защото лесно може да направи грешка в публичното пространство. И не бива да прави прекалени компромиси със себе си, имиджа и творчеството си.
За разлика отпреди 5 години, например, днес не е достатъчно да създадеш хит. Почитателите искат да са по-близо, използвайки социалните мрежи.
Хората вече искат да харесат и личността. Качествата на човека вече се неразривно свързани с твореца.
„Това, което артистите дават на брандовете, е различно съдържание – чрез техните проекти. Дават различни емоции и представяне на даден продукт или услуга. Всеки търси отличителното“, допълни Сотирова.
Ефективността на дадено партньорство може да се предвиди - след анализи, в зависимост от броя последователи (гледания, прослушвания), но и възрастта, интересите, интелектуалното ниво на аудиторията.
Чуйте разговора на Катя Василева с Магдалена Сотирова.
Електромобилите са на фокус в следващото издание на рубриката "Мисли в зелено", която се осъществява между Радио София и Сдружение "Соларна академия - България". Електромобилите са нова вълна в автомобилите, които коренно промениха начина на ползване и на зареждане, коментира пред Радио София Наталия Петрова – "Развитие пазар..
"Грийнпийс“ – България се обръща към институции и дружества от сектора с призив за модернизиране на централното отопление. В серия от срещи и разговори те споделят добрия опит от света и настояват този сектор от енергетиката да започне да навлиза в 21 век. Експертите от "Грийнпийс“ изтъкват като нужда от оптимизация постоянните аварии,..
На последното си заседание, Столичният общински съвет даде мандат за изготвяне на доклад за създаване на общинско дружество – търговец на електроенергия, което да оптимизира разходите за електроенергия в общинския сектор. Според данните на Временната комисия за анализ на количествата и цените на потребяваната електрическа енергия от Столичната община..
Днес денят ще е мразовит. Дневните температури в повечето места ще са отрицателни - между минус 5° и 0°, в София - около минус 3°, съобщиха от НИМХ. Ще бъде предимно слънчево, пред обяд над Дунавската равнина все още ще има ниска слоеста облачност и температурите там ще останат по-ниски. Ще духа слаб вятър от северната четвърт. В планините ще бъде..
В средата на седмицата коментаторите Елена Дариева и Светослав Живков разговаряха по темите: Управление във време на демокрация . Избори. "Референдумите не са лек за всякакъв случай. Но стават за "дъвка" на популисти." Особености на национални и местни допитвания – финансиране, изисквания за избирателите, провеждане. Социологическите проучвания..
В присъствието на журналисти днес бяха разяснени част от проблемите за бранша на автоинструкторите, обучаващи нови водачи на моторни превозни средства (МПС). По думите на председателя на "Българско обединение на шофьорите" Христо Радков , вината за неправоспособните шофьори на пътя пада върху обучаващите ги, когато изпитът пред..