Ефирни телефони: 02 963 56 50 и 02 963 56 80
Размер на шрифта
Българско национално радио © 2024 Всички права са запазени

Отличиха победителите в конкурса Effie Awards България 2021

Снимка: Радио София

Работещите рекламни кампании са тези, които докосват сърцата на хората. Колкото по-емоционални са те, толкова са по-успешни. Това коментира в ефира на Радио София Гергана Иванова, управляващ партньор в "The Smarts" и член на журито на наградите Effie България.

Effie е международно утвърден стандарт за успешно комуникиран бранд. Повече от 50 години наградите се радват на признание едновременно сред рекламодатели и рекламни агенции. Като глобален символ на успешна маркетингова комуникация, Effie фокусира вниманието върху най-ефективните идеи и насърчава разговор между клиент и агенция относно начините за създаване на работеща реклама.

Тази година наградите акцентираха върху тенденциите, които чертаят успешните практики в рекламната и маркетинговата индустрия, което е изключително интересно в кризисни времена на пандемия.

„Effie измерва въздействието на рекламата, всичко, към което се стремим колко сме успели да докоснем сърцата и умовете на нашите потребители, така че те да направят желаната от нас покупка или действие. Стойността на Effie е в това, че тя измерва с цифри, по доказуем начин, така можеш реално да си представиш как едно послание е въздействало върху аудиторията. Стойността на тези награди е много голяма, защото само чрез писмена заявка трябва да убедят журито, че това си заслужава да бъде отличено. Тази година има две нови категории едната е малък бюджет, тъй като това е нещо много актуално за нашата държава и категория позитивна промяна. Много е важно компаниите да насърчават доброто чрез маркетинговите си комуникации, по време на пандемията видяхме доста кампании, насочени в тази посока. Доста компании успяха да се обвържат с позитивни каузи и да въздействат на обществото“, коментира Гергана Иванова.

В конкурса Effie България тази година участваха както агенции, така и рекламодатели. В изданието през 2021 година бяха представени всички реклами и комуникационни кампании, създадени за и реализирани в България в периода 01.01.2020 – 30.09.2021, като това се отнася за всички представени елементи на кампанията.

Още подробности можете да чуете в звуковия файл.



Последвайте ни и в Google News Showcase, за да научите най-важното от деня!
Бъдете наши приятели във Facebook, следвайте ни и в Instagram. За да научавате всичко най-важно, присъединете се към групите за новини – БНР Новини, БНР Култура, БНР Спорт, БНР Здраве, БНР Бизнес и финанси.
ВИЖТЕ ОЩЕ

Детето показва своите емоции още в утробата на майката

"Разговор с психолог. Разбиране и преработка на детските емоции" - е акцентът на организираната тематична среща от Фондация "За нашите деца", която ще се проведе на 22 ноември с родители на деца от 0 до 7 години. Детето показва своите емоции още в утробата на майката, без да има представа и да осъзнава какви са те, това разказа в..

публикувано на 21.11.24 в 17:02

Можем ли да променим механизмите на остаряването и да го забавим?

Макар днес да живеем значително по-дълго от нашите предци, основните причини за смъртност остават все същите социално-значими заболявания - сърдечно-съдови, невродегенеративни и метаболитни нарушения. “Когато говорим за анализ на един сложен процес, какъвто е биологичното остаряване, на клетките, тъканите, органите на човешкото тяло и на всички..

публикувано на 21.11.24 в 16:55
Доц. д.р Росица Вачева говори за опасността от прекомерната употреба на антибиотици

В България се извършва непрекъснат надзор на антибиотичната резистентност

Отбелязваме Световната седмица за повишаване осведомеността за правилната употреба на антибиотици. През тази година темата е: “Антимикробната резистентност е невидима, аз не съм“ и има за цел да повиши осведомеността за въздействието на антимикробната резистентност върху живота на хората, като поставя пациентите в центъра на дискусията. Прекомерната и..

публикувано на 21.11.24 в 16:40

Международна конференция отбеляза 20 години БФЖ и отчете постигнатите резултати

Българският фонд за жените отбелазва своите 20 години, 20 години подкрепа за правата на жените в България. Фондът е основан през 2004година от Станимира Хаджичитова и нейни съмишленички. Международната конференция  “Феминизмът е за всички“ събра на 14 ноември представители на организации, подкрепени от Българския фонд за жените (БФЖ),..

публикувано на 21.11.24 в 15:30

Пактът на ЕС за миграцията рискува да не успее да защити непридружените деца

Фондация за достъп до права (FAR) се присъедини към 29 организации, за да предупреди, че Пактът на ЕС за миграцията и убежището рискува да не успее да защити непридружените деца на границите на Европа. Въпреки че Пактът на ЕС включва редица гаранции за защита на непридружените деца, на практика той вероятно ще изложи децата на още по-големи рискове...

публикувано на 21.11.24 в 15:15

Най-добрият роман на Карлос Мола излиза на българския книжен пазар

"Мълчанието на майките" е дългоочакваното продължение на криминалната поредица за инспектор Елена Бланко, от испанската литературна сензация Кармен Мола. Също както в предишните три книги – „Кървавата годеница“, "Пурпурната мрежа“ и "Годината на свинята“, историята е едновременно ужасяваща и съкрушаваща. Преводът и този път е на Анелия..

публикувано на 21.11.24 в 14:17

Джаз със стил - Даниела Белчева квартет в Париж на фестивала Jazzy Colors

Даниела Белчева е от Варна, живяла е и е работила в Скандинавските страни и откакто си е в България създава фина, елегантна и стилна музика, най-вече на територията на джаза, но не само. За нея 2024 година преминава под знака на третия й албум “Naïve”. Той беше представен в съпътстващата програма на Международния музикален фестивал „Варненско лято“,..

публикувано на 21.11.24 в 14:17