Ефирни телефони: 02 963 56 50 и 02 963 56 80
Размер на шрифта
Българско национално радио © 2025 Всички права са запазени

Отличиха победителите в конкурса Effie Awards България 2021

Снимка: Радио София

Работещите рекламни кампании са тези, които докосват сърцата на хората. Колкото по-емоционални са те, толкова са по-успешни. Това коментира в ефира на Радио София Гергана Иванова, управляващ партньор в "The Smarts" и член на журито на наградите Effie България.

Effie е международно утвърден стандарт за успешно комуникиран бранд. Повече от 50 години наградите се радват на признание едновременно сред рекламодатели и рекламни агенции. Като глобален символ на успешна маркетингова комуникация, Effie фокусира вниманието върху най-ефективните идеи и насърчава разговор между клиент и агенция относно начините за създаване на работеща реклама.

Тази година наградите акцентираха върху тенденциите, които чертаят успешните практики в рекламната и маркетинговата индустрия, което е изключително интересно в кризисни времена на пандемия.

„Effie измерва въздействието на рекламата, всичко, към което се стремим колко сме успели да докоснем сърцата и умовете на нашите потребители, така че те да направят желаната от нас покупка или действие. Стойността на Effie е в това, че тя измерва с цифри, по доказуем начин, така можеш реално да си представиш как едно послание е въздействало върху аудиторията. Стойността на тези награди е много голяма, защото само чрез писмена заявка трябва да убедят журито, че това си заслужава да бъде отличено. Тази година има две нови категории едната е малък бюджет, тъй като това е нещо много актуално за нашата държава и категория позитивна промяна. Много е важно компаниите да насърчават доброто чрез маркетинговите си комуникации, по време на пандемията видяхме доста кампании, насочени в тази посока. Доста компании успяха да се обвържат с позитивни каузи и да въздействат на обществото“, коментира Гергана Иванова.

В конкурса Effie България тази година участваха както агенции, така и рекламодатели. В изданието през 2021 година бяха представени всички реклами и комуникационни кампании, създадени за и реализирани в България в периода 01.01.2020 – 30.09.2021, като това се отнася за всички представени елементи на кампанията.

Още подробности можете да чуете в звуковия файл.

БНР подкасти:



Последвайте ни и в Google News Showcase, за да научите най-важното от деня!
Бъдете наши приятели във Facebook, следвайте ни и в Instagram. За да научавате всичко най-важно, присъединете се към групите за новини – БНР Новини, БНР Култура, БНР Спорт, БНР Здраве, БНР Бизнес и финанси.
ВИЖТЕ ОЩЕ

"Форум", 07.10.25: След 7 октомври - преобразената Ивица Газа и Израел

Във втория ден от седмицата гост в коментарното предаване "Форум" е Лора Младенова - автор, поет и активист с журналистическо и юридическо образование. Заедно с водещия Лъчезар Христов, тя обсъди следните теми: Боклукът на София: Общината търси да купи още камиони, как се стигна дотук; Политически сезон в условията на напрежение и протести;..

публикувано на 07.10.25 в 18:15

Променят организацията на движение в ремонтиран участък от АМ “Тракия"

Заради интензивния трафик се променя организацията на движение в участък с ремонт от автомагистрала “Тракия" в Софийска област между 24-и и 33-и километър, съобщават от Агенция "Пътна инфраструктура". До 9 октомври (четвъртък) на четири пъти в следобедните часове - в 12 ч., 14 ч., 16 ч. и 18 ч., за около 30 - 45 минути ще се спира изцяло движението..

публикувано на 07.10.25 в 17:06

Климатичните промени са следствие от дейността на хората

Нормални ли са климатичните процеси, които наблюдаваме през последните години по света, но и в България - свлачища, поройни дъждове, пожари.  “Те са пряко следствие от климатичните промени, които настъпват и се ускоряват, така че това, което виждаме сега и което ще виждаме в бъдеще, е новата климатична реалност и трябва да сме подготвени..

публикувано на 07.10.25 в 17:04
Д-р Гаврил Наков

Октомври е обявен за Световен месец за борба с рака на гърдата

Мотото тази година "Всяка история е уникална, всяко пътуване има значение“ напомня, че зад всяка диагноза стои лична история - история на смелост, устойчивост и надежда. По данни на Световната здравна организация, през 2022 година близо 2,3 милиона жени по света са диагностицирани с рак на гърдата, а над 670 хиляди са загубили битката с болестта. В..

публикувано на 07.10.25 в 16:55

Критики, обяснения и предложения как да се реши кризата с боклука в София

Критики, обяснения и предложения как да се реши кризисната ситуация с липсата на фирма, която почиства и извозва отпадъците в столичните райони “Люлин“ и “Красно село“, се чуха по време на днешното заседание на комисията по екология и околна среда в Столичния общински съвет. На нея освен зам.-кметът по екология Надежда Бобчева, присъстваха районните..

публикувано на 07.10.25 в 15:42
Снимки: aibba.bg

Даряват на НИМ изработената реплика на самолета на Списаревски

Инициативата на Асоциацията за история и бъдеще на българската авиация (АИББА) за построяване на реплика на самолета, с който по време на бомбардировките на София през Втората световна война 27-годишният поручик Димитър Списаревски се жертва, за да спаси други българи, вече е към своя финал. Представянето ще се състои на 16 октомври,..

публикувано на 07.10.25 в 13:58