По думите на Славова, един от митовете е, че българите сме изостанали по отношение на това, да сме активно присъстващи в дигиталната сфера, особено когато говорим за по-възрастното поколение. Тя подчерта, че истината е, че близо 97% от българите родени между 1946 и 2009 г. присъстват в социалните мрежи и малко над 70% от тях са изключително активни потребители.
Петров сподели, че в България фейсбук е най-използвания канал, като по данни на фейсбук, потребителите у нас са около 3.6 млн. По-младото поколение са по-активни в други мрежи, но проучванията показват, че дори при най-младото поколение фейсбук остава най-предпочитаната социална мрежа.
"Нарекохме тази част от проучването "Welcome to the jungle", защото искахме да дадем малко идеи на колегите и на нас самите какво и как се случва в дигитална среда 100% в България, тъй като данни за света има достатъчно много. И да имплицираме, че дигиталната среда е една дигитална джунгла, която ние трябва много добре да познаваме, за да може всеки от нас да е активен участник, и в същото време да може да оцелява и да се развива. Защото е факт, че виртуалният живот на всеки от нас вече е съизмерим с реалния и времето, което прекарваме в онлайн среда е достатъчно много за да можем да пренебрегнем дигиталните комуникации и да ги разглеждаме само като един канал от всички медийни канали, с които маркетолозите и комуникаторите работят", коментира Славова.
"Със сигурност има ситуации, в които марките третират дигиталната среда по-скоро като още един канал в техния медиен лист, което започва за щастие все-повече да се възприема като остарял подход", сподели Петров. По думите на Славова, мнението за дадена марка в дигиталната среда се формира от съвкупността от мнения на потребителите, които те оставят.
Относно фалшивите новини, голяма част от технологичните компании е да филтрират точно този тип новини, за да може средата да бъде максимално изчистена, но когато става въпрос за избора на продукти и марки, потребителите не се информират само от едно място.
Повече подробности можете да чуете в звуковия файл.
Във връзка с подмяна на спирателен кран на ул. "Здравец", кв. "Ботунец" , от "Софийска вода" предупреждават, че на 17 юни се налага спиране на водоподаването от 9:30 до 21:30 часа в района на ул. "Здравец", ул. "Зорница", ул. "Витиня", ул. "Мусала" и ул. "Извор". Заради монтаж на спирателни кранове по ул. "Бесарабия", кв. "Васил Левски" , ще..
Времето днес ще бъде предимно слънчево. След обяд над планинските райони ще има купеста облачност. Вятърът ще остане слаб от север-североизток. Максималните температури ще бъдат между 30° и 35°, за София - около 30°. По Черноморието ще бъде слънчево с временни увеличения на облачността в следобедните часове. Вятърът ще бъде слаб, преди обяд..
Третата седмица на юни "Форум" започва с коментарите на политолога и преподавател в НБУ Христо Панчугов и Павел Вълчев - политолог и социолог от "Алфа рисърч". Днес водещият Лъчезар Христов ги провокира с темите: "Алфа рисърч": Все повече българи одобряват еврото, но искат информация за процеса "Алфа Рисърч": 46,5% са за..
Ангел Георгиев - партньор и директор "Бизнес развитие" в СмартТест, е избран за член на Управителния съвет на Българска асоциация по информационни технологии (БАИТ) и ще отговоря за ресор "Средно образование". В рамките на новата си роля Ангел Георгиев ще работи по стратегически направления, целящи системна интеграция на технологиите в..
С акция пред районната администрация "Илинден" роми отбелязаха двата месеца, откакто домовете им в ж.к. "Захарна фабрика" бяха разрушени и те останаха на улицата. С мирната демонстрация, подкрепена от правозащитни организации, за пореден път се настоя за алтернативни решения, които да гарантират жилища и достъп до социални и здравни..
За улеснение на купувачите във връзка с резервите им при прехода към еврозоната, от платформата "Ние, потребителите" изготвиха и разпространяват таблица за бързо и удобно превалутиране от лева в евро. "Бизнесът като че е по-подготвен за новата валута, но гражданите все още имат своите притеснения. Мнозина се питат дали ще могат да се..
Георги Ганчев е коуч и ментор в една доста чувствителна сфера - как да променяме себе си, чрез болките и проблемит е, които ни поднася животът? Ключът към успешното справяне с предизвикателствата той открива сам за себе си, минавайки през труден етап на раздяла в живота. Решава да потърси подкрепа чрез психологията, философията и..