Кандидатури и номинации могат да бъдат подавани до 23:59 часа на 14.08.2022 г. В конкурса "Digital Stars" могат да се включат специалисти по дигитален маркетинг на възраст между 16-35 години, които уверено вървят по своя кариерен път и постигат успехи. Те трябва да имат до 5 години професионален опит в сферата на дигиталния маркетинг и онлайн рекламата. Участието е напълно безплатно, необходимо е само да подадат кандидатурата си или да бъдат номинирани. Пълната информация относно правилата за участие може да се види в раздел "Правила" на digitalstars.bg.
Повече подробности пред Радио София разказа Петър Дясков, инициатор на конкурса. По думите му, кандидатите трябва да покажат чрез своята кандидатура и чрез това, което са постигнали в своя проект, че това, което правят е постигнало резултати. Освен това той каза, че журито е съставено от специалисти в различни области и те могат да разберат дали един кандидат е достатъчно добър и дали показва потенциал, или не. Ако няма достойни кандидати не награждават никой в съответната категория.
Той допълни, че едно такова отличие дава възможност на кандидатите да покажат, че имат умения и потенциал, и каза още:
"През тази година всеки един от победителите ще получи и достъп до майсторски класове, които нашата фондация организира. Също една допълнителна възможност е всеки един от спечелилите да може да надгради своите знания и умения през следващата година".
По думите на Дясков в дигиталната среда нещата се променят изключително бързо и затова един дигитален маркетолог трябва преди всичко да е отворен да се учи и да експериментира. Освен това той подчерта, че най-голямата награда на един дигитален маркетолог е да види, че влияе положително на развитието на даден бизнес.
Повече подробности можете да чуете в звуковия файл.
Биоземеделието е дефинирано в закон. В тази област има много строг контрол у нас и в Европейския съюз. То възниква в отговор на индустриалното земеделие, но има съществени разлики – в обработката, в отношението към живия свят, (не)използването пестициди и други препарати. Това обясни пред БНР-Радио София Любомир Ноков . Той е един от..
Преди началото на утрешното заседание на парламента КНСБ ще проведе протестна акция до сградата на Народното събрание под надслов: "Искаме видимо увеличение на заплатите с Бюджет 2025". Синдикалистите искат да се осигурят допълнителни близо 250 милиона лева за увеличение на заплатите в редица структури, сред които НОИ, Агенциите по заетостта..
През тази седмица в София започват обработки срещу кърлежи, комари и гризачи на обществените тревни площи. Графикът, публикуван на страницата на Столичната община, предвижда днес да бъдат обработени районите “Искър” и “Сердика”. Вече са обработени районите “Подуяне”, “Оборище”, “Средец”, “Изгрев” и “Студентски”. Ще бъдат извършвани обработки в..
Няколко години след Варна, където карго велосипеди влязоха в употреба чрез европейски проект , софиянци вече също могат да ползват услуги на товарни колела. Идеята е от лятото на 2024-та, но практически компанията действа в София от ноември, разказа пред БНР-Радио София предприемачът Кристиян Петров . "Започнахме в периода след..
"Сцена - нова музика" е инициатива на Българската музикална асоциация (БМА) , насочена към развитието на млади музиканти и популяризирането на алтернативната музикална сцена в България. В рамките на проекта ще бъдат организирани концертни събития, практически обучения и менторски сесии, които ще предоставят на участниците ценен опит..
Българският лекарски съюз (БЛС) подкрепя исканията на работещите в психиатриите за достойни възнаграждения и по-добри условия на работа. "Оценката за труда им е оскърбителна и показва неглижиране на ключовата роля, която те имат. Заплащането им не отговаря по никакъв начин на огромното натоварване, на което са подложени и на отговорностите, които..
София е сравнително компактен град и е постижимо повечето задачи и придвижвания да стават на две колела. За предните управления на Столичната община веломрежата не беше приоритет. Сега местната власт дава признаци за по-позитивни нагласа, има желание за изграждана на велосипедната инфраструктура, но няма проектна готовност . Документално сме назад..