Кандидатури и номинации могат да бъдат подавани до 23:59 часа на 14.08.2022 г. В конкурса "Digital Stars" могат да се включат специалисти по дигитален маркетинг на възраст между 16-35 години, които уверено вървят по своя кариерен път и постигат успехи. Те трябва да имат до 5 години професионален опит в сферата на дигиталния маркетинг и онлайн рекламата. Участието е напълно безплатно, необходимо е само да подадат кандидатурата си или да бъдат номинирани. Пълната информация относно правилата за участие може да се види в раздел "Правила" на digitalstars.bg.
Повече подробности пред Радио София разказа Петър Дясков, инициатор на конкурса. По думите му, кандидатите трябва да покажат чрез своята кандидатура и чрез това, което са постигнали в своя проект, че това, което правят е постигнало резултати. Освен това той каза, че журито е съставено от специалисти в различни области и те могат да разберат дали един кандидат е достатъчно добър и дали показва потенциал, или не. Ако няма достойни кандидати не награждават никой в съответната категория.
Той допълни, че едно такова отличие дава възможност на кандидатите да покажат, че имат умения и потенциал, и каза още:
"През тази година всеки един от победителите ще получи и достъп до майсторски класове, които нашата фондация организира. Също една допълнителна възможност е всеки един от спечелилите да може да надгради своите знания и умения през следващата година".
По думите на Дясков в дигиталната среда нещата се променят изключително бързо и затова един дигитален маркетолог трябва преди всичко да е отворен да се учи и да експериментира. Освен това той подчерта, че най-голямата награда на един дигитален маркетолог е да види, че влияе положително на развитието на даден бизнес.
Повече подробности можете да чуете в звуковия файл.
Превръща ли се България в демографска пустиня? Увеличават ли се и с колко населените места у нас с население до 10 души на квадратен километър? Как може да се смекчат негативите от свръх концентрацията на населението в няколко града от страната и да се съживят селските райони? Подробности разказа доц. Николай Цеков от Институтът за изследване на..
След пътеписа "От Рио до Кейптаун" (2017) и романите "Кацането" (2019), "Лабиринт" (2021) и "Пазителят и кобрата" (2023) Йордан Колев се завръща към любимото си занимание – разказите. Най-новата му книга носи заглавието "Двойното дъно на пилотския куфар". По думите на акад. Владимир Зарев, сборникът ни докосва, вълнува, изпълва ни с..
Националният музей на спорта, който се намира в сградата на стадион "Васил Левски", вече разполага с аудиогид на френски език. Той бе разработен от студенти от магистърската програма в Специализирания институт на франкофонията по администрация и мениджмънт (СИФАМ), и предоставен на Катя Иванова, директор и уредник на музея. Аудиoгидът е..
Световна среща на творците от сферата на независимото изкуство IETM Sofia 2024 ще се проведе между 12 и 15 юни в РЦСИ “Топлоцентрала“. Заедно с водещи специалисти и представители на независимата сцена бяха очертани приоритетите на събитието, които включват: статутът на артиста, условията на работа в Европа и в частност – България, менталното..
Младата певица Мария Ангелова разказа в предаването "Добър вечер, София“ как се заражда в нея любовта към фолклора. Това се случва още в ранните й години в училище, където посещава хор, в който изпълнява народна музика. По-късно започва да учи в музикална паралелка, посещава уроци по поп и джаз пеене. Кандидатства в джаз академията на Милчо..
Когато човек влезе в професионалната гимназия по транспорт "Н. Й. Вапцаров" - гр.Сливница, го посреща ромолът на изкуственото водопадче, което клокочи в алпинеума на фоайето. Срещу него са разположени моделите, с които абитуриентите тази година се дипломират и това са светещи, издаващи звук и работещи мотори, фарове и други части на автомобила. През..
На бъдещата автостанция „Изток“ е предвидено изграждането на интермодален възел, докъдето ще достига и метрото, съобщи пред Радио София директорът на „Метрополитен“ ЕАД проф. Стоян Братоев. „Този интермодален възел трябва във времето да се развие. В момента, ако има там метро, то няма да има кого да вози, няма да има там пътници. Затова не е..