По думите на Малчев "Тик-ток" е идеалното място, където можеш да покажеш, че се шегуваш със себе си, или рязко да свалиш статуса на водеща банка или човек. Блажева сподели, че използва платформата, защото работи в сферата на комуникации и иска да е в час с новите тенденции. Освен това "Тик-ток" предлага и различни онлайн обучения, а едно от нещата, които "Тик-ток" промени е, че алгоритмите са на база това какво потребителите гледат.
"В другите социални мрежи се издигаш нагоре, когато имаш повече последователи, когато имаш лайкове. В "Тик-ток" алгоритъмът въобще не приоритизира това, че някакви хора са ти го лайкнали. Повече приоритизира, когато някакви хора са сейвнали твоето съдържание. Трябва да създадеш такова съдържание, което някой да иска да си го запази и това е най-висшата форма на харесване", отбеляза Блажева.
Тя допълни, че например ако някоя компания предлага обучение, "Тик-ток" е идеалното място за т. нар. "едютеймънт" или забавления с форма на образователен елемент.
"В Щатите вече има доста проблеми свързани с хора, които дават финансови съвети. Съвети, които са сработили за тях", каза Малчев и поясни, че в момента не Гугъл, а "Тик-ток" е търсачката за съдържанието, което хората искат.
"Алгоритмите, устройствата ни познават по-добре от самите нас. Те знаят какво да ни покажат, за да не се откажем. Те знаят как да направят така, че ние да искаме още и още малко и след това кой носи отговорност? Човекът, който управлява дистанционното", каза Малчев.
"Усмивката е най-подценяваният комуникационен инструмент. Най-доброто продажбено умение е усмивката и тя не се случва в "Тик-ток", тя не се случва в социалните мрежи, а се случва на живо", сподели Блажева. Тя допълни, че когато пишем текстово съобщение ние не предаваме цялото си настроение и е възможно другият човек да го изтълкува погрешно.
Относно това дали "Тик-ток" е в помощ на бизнеса, Блажева каза, че може да бъде, стига човек да има какво да предлага, да има желание да го направи и да бъде автентичен в това, което прави.
Повече подробности можете да чуете в звуковия файл.

В деня на представянето на книгата "Литературната журналистика в България" , във "Форум" като коментатор гостува един от авторите в изданието – политологът доц. Иво Инджов . Водещият Лъчезар Христов предложи темите, а доц. Инджов прие и разсъждава по: Блокада на парламента и кратки сблъсъци с полицията. Хиляди протестираха срещу Бюджет..
Актуалната ситуация във ВиК сектора; приоритетите за следващия бизнес план на "Софийска вода", планираните инвестиции с акцент върху развитието на проекта за мини ВЕЦ-ове в столицата и как въвеждането на еврото в България ще се отрази на клиентите – тези теми бяха дискутирани в годишната среща разговор с мениджмънта на компанията...
"Нашите деца, нашата отговорност: (не)поправимото в очакване на работещи решения." Под този наслов фондация "Лъчезар Цоцорков" представи данни от национално представително проучване за нагласите на българите към насилието над и сред децата . Целта на инициативата е провеждане на дългосрочна информационна кампания, посветена на преодоляването..
На 1 декември Академията за мода ще връчи годишните си награди "Златна игла", с които отличава най-добрите български дизайнери и модни творци, както и най-добрите постижения на световни имена в лайфстайла и модния бизнес. “Естествено, че вълненията (за гала вечерта) продължават. Те няма да спрат и след като мине кулминацията по награждаването, тъй..
За втори път Столичният общински съвет (СОС) отхвърли предложената от кмета Васил Терзиев нова структура на общинската администрация. Макар да бяха направени изменения в първоначално изготвения вариант, сегашният отново не получи нужното одобрение както в комисии, така и на днешното заседание на общинските съветници. Кметът Терзиев..
Над 700 рекламни карета и страници от вестници и списания, както и киноплакати, са представени в изложбата "Кинореклама в България 1920–1940", която беше открита на 26 ноември в Дома на киното в София. Разнообразните подходи, чрез които разпространителите, собствениците на кина и продуцентите от периода популяризират филмите си и привличат публика в..
Фондация "П.У.Л.С." се включва с активности по време на 16-те Световни дни срещу насилието, основано на пола, които се провеждат между 25 ноември и 10 декември, както и към глобалната кампания на ООН за спиране на дигиталното насилие над всички жени и момичета. Тазгодишната кампания е насочена към дигиталното насилие. “Това е форма, която в..