Наградите са с наименование „В светлината на истината“, каза пред Радио София Ива Григорова - зам.-председател на БАПРА.
„В светлината на истината“ идва като идея да сложим акцент върху всичко в комуникационния свят, което се случва навън и у нас, особено след доста тежки години на криза, несигурност, Covid, войната и т.н. Нашата индустрия се стреми да показва не само позитивното, но и да окуражава, да вдъхновява, да образова и да дава смисъл на хората. Затова смятаме, че „В светлината на истината“ ще дадем акцент на всички интересни, вдъхновяващи и смислени кампании, които са реализирани за последната година на нашия пазар“, добави Ива Григорова.
По думите й, журито по традиция, е в състав от чуждестранни експерти.
„Фокусът на БАПРА винаги е бил да се колаборира с колеги от различни пазари и да внася експертизата тук, за да развива индустрията и обратно – нашето участие в световните организации или награди. Искаме да продължим този обмен на знания в индустрията и по региони, за да може да развиваме бранша тук“, каза зам.-председателят на БАПРА.
В същия ден, на 11 май, ще се проведе и първия от няколко години насам БАПРА форум, на тема „Печелившата истина: нови възможности”. В него ще се включат световноизвестни лектори като Инди Селварая, Chief Creative Officer на Ketchtum, Андрю Джонсън, Senior Adviser Rud Pedersen в Public Affairs и други.
Част от форума включва панел, който е посветен на „Технологиите срещу истината“.
„Технологиите помагат и на самите нас като професионалисти да се развиваме“, казва Григорова.
Третият панел по време на форума е със заглавие „Отговорната истина“. Там ще бъде обсъдена ролята на корпорациите, на корпоративния свят и на прозрачността им в комуникацията им с аудиторията, добави Ива Григорова.
Подробности можете да чуете в звуковия файл.
Лятото продължава, а с него и високите температури, които ни карат да се крием под дърво и камък от слънчевите лъчи. Но не берете грижа! Ако имате дори и няколко свободни часа ето къде бихте могли да ги прекарате в спокойна и хладна атмосфера. Това са три предложения за пътеки близо до София. Пътеката Бели Искър Тя е едно много..
Българската асоциация на професионалистите в мениджмънта на хотели (BAHE), организира в края на юни традиционното национално допитване до мениджъри и собственици на хотели. Резултатите показват, че само една трета са хотелиерите, които виждат подобрение спрямо миналата година. Също при една трета от тях заетостта е без промяна спрямо миналата година,..
Паркинг с капацитет над 130 автомобила би могъл да бъде обособен на мястото на незаконните гаражни клетки, които районната администрация на “Овча купел” премахва в последните месеци. Работата продължава, но е необходим финансов ресурс от страна на Столичната община. Пред Радио София кметът на "Овча купел“ Ангел Стефанов съобщи, че през последните..
Младата надежда на Клиниката по кардиология в УМБАЛ „Света Екатерина“ д-р Бояна Бързашка, постигна изключителен успех, като получи Европейска диплома по кардиология. Признанието се присъжда от Европейското кардиологично дружество след преминаване на много сложен изпит по специалността. Придобиването на Европейската диплома е свидетелство за висока..
Цените на едро на основните хранителни стоки се запазват почти без промяна от два месеца насам, обявиха от Държавната комисия по стоковите борси и тържищата. Нейният председател Владимир Иванов коментира борсовата търговия: "Към момента пазарът се държи добре. И пак казвам, взаимодействието е плод на търсене и предлагане, а не на външни..
Как да направим месец Юли незабравим и полезен за живота на нашата планета? Каква е мисията на глобалната инициатива Plastic Free July (Юли без пластмаса) и как насърчава да се спре използването на пластмасови опаковки за еднократна употреба - отговорите на тези въпроси дава в предаването “Радиокафе” Рада Бонева, екоактивист, автор и блогър в Thrift..
София ще се превърне в сцена на въображението – от 2 до 5 октомври 2025 г. , когато ще се проведе второто издание на Sofia Art Fair , най-мащабното събитие за съвременно изкуство в България, този път под знака на IMAGINE . Това не е просто мото, а покана: към артистите – да преосмислят езика на бъдещето, към галериите – да разширят..