Ангажиментът, който фондацията поема, гарантира оставането на работа на болните от рак служители за поне една година. Освен това Publicis ще осигурява необходимата кариерна помощ не само за тях, но и за болногледачите в организацията.
Стигмата може да се определи като страх от комуникация, каза пред Радио София Ива Григорова - директор PR бизнес в Publicis Group Bulgaria.
„Комуникациите са тези, които предразполагат това да се обсъжда дадена тема, кауза, проблем, включително обществен. Когато става въпрос за такова заболяване, толкова сериозно, независимо от кое направление на онкологичното заболяване, то става лично, защото здравето е лично. Тази комуникационна кампания тръгва именно от личен казус“, добави Ива Григорова.
Главният изпълнителен директор на Publicis Артур Садун, е бил диагностициран през 2022 г., а в последствие излекуван от рак. Именно инициативата на фондацията „Working With Cancer“ получи престижната награда Lions Health Grand Prix for Good.
„Вече има над 600 компании, които са се записали в инициативата и които работят в посока подобряване на вътрешните си политики. Тези компании са с над 200 милиона служители. С „Working With Cancer“ искаме да обединим цялата творческа индустрия“, каза Григорова.
От 10 юли глобалният бриф „The Big C“ за премахване на стигмата около рака на работното място е отворен за участие. Кандидатстването ще продължи до 15 септември.
За да се присъединят към брифа на инициативата, която засяга работната среда, фондацията кани творци от цял свят в конкурс. Те ще имат възможността да участват в глобална мултимедийна кампания в размер на 100 млн. долара, по време на Световния ден за борба с рака през 2024 г.
„Тук се търси следващата фаза на комуникация на „Working With Cancer“. Идеята е как тя може да се разгърне, така че да достигне до милиони хора“, допълни Ива Григорова.
Подробности можете да чуете в звуковия файл.

Малко преди Нощта на театрите (15 ноември) представяме старите софийски театри. В началото на 1882 пожар опустошава паянтовата сграда, където през деня е Народно събрание, а вечерта в нея играе първата любителска театрална трупа. На мястото на сегашната СГХГ се помещава друг дървен театър, за който вече сме говорили тук. В 1888 пловдивската трупа остава..
Хиляди българи преди четвърт век се обединяват в искането си да остане Родопската теснолинейка. Преди 11 години едно тогава 20-годишно момче, Кристиан Ваклинов успява и вече сме в навечерието на излизането на книгата му, посветена на Родопската теснолинейка. Ето го пред микрофона на фена на теснолинейката и автор на поредицата Боян Бочев:
За богатия и пъстър живот на изпълнителката на „Любовта е море“, която след триумфа си във Вегас се обръща към духовното, става дума в „Адресите на любовта“. Лиана Антонова е певица, актриса, писателка и легендарна столична красавица. С втория си съпруг, изключителния саксофонист Ангел Везнев, гастролират в Австрия, Германия, Швейцария,..
FesTEAval е посветен на чая и чайните традиции от цял свят. За поредното му издание сме с Николай Кандиларов: "Зимата е най-популярна за чай за българина. Но има промяна, има развитие на чаената култура в София. Има интерес, в АйТи сектора особено. Като цяло зеленият чай е по-популярен. Неправилно използваме думата чай за билковите отвари - те трябва..
Театрите ден и нощ - започваме с 13-та " Нощ на театрите " с гостуването на Мария Панайотова и Катерина Миланова:
Кампания "Направи го" - регистрирай бременност до края 2026 и спечели всичко за бебето безплатно за 1 година. Разказът е на Дани Старидолска: "В кампанията, която е целогодишна, всяко семейство може да се запише на сайта ни и да разкаже личната си история: "реших да имам дете сега, защото". Историите остават за целите на кампанията и няма да се..
Изложба "Спирка София: Пазарни дни” - втори фотографски проект от серията, посветена на мултижанровия район около Женски пазар и неговото опознаване. Гостува ни авторът ѝ, журналистът Константин Вълков: "Малко е сложно да снимаш Женския пазар, той е град в града. Едва ли не на всеки ъгъл има нещо цветно. Именно това създава големи проблеми - в..