"Другото много важно нещо е, че онлайн магазините трябва да преценят своите оферти, тъй като всички потребители сега се оглеждат за неустоими оферти. Играта не е само да се пусне някаква отстъпка, а да се направи оферта, която наистина би заинтригувала потребителя. Той е супер пренаситен, постоянно има различни отстъпки", обясни Янев.
Той добави, че повечето оферти са добре профилирани, така че да достигнат до точния потребител.
"Това правят маркетолозите и това би трябвало да са направили преди "Черния петък", а именно да са профилирали потребителите. Другото предизвикателство пред маркетолозите и онлайн магазините е да не се впуснат твърде много в тази истерия "Черен петък", тъй като потребителят, който пазарува на "Черен петък" е малко по-различен. Той не е онзи лоялен потребител, който пазарува в магазина, който може би и на "Черен петък" ще се появи. Това е такъв тип потребител, който чака нещо изгодно", каза Етиен Янев.
Според него психологията на "Черен петък" е базирана на психологията на недостига, че ако не вземеш сега, няма кога.
"Ако не вземеш до 24 часа, повече няма да имаш шанс. Потребителите трябва да внимават, защото ако нещо е налично в следващите 24 часа, не означава, че на нас ни трябва, за да не завършим "Черния петък" със стая, която е претъпкана с ненужни неща и празен портфейл", обясни Етиен Янев.
Той посъветва потребителите да внимават с т.нар. "фишинг". Това са оферти, които идват по имейл и изглеждат изключително реалистични, но водят към уебсайтове, които са създадени от недоброжелатели и хора, които събират личните ни данни.
Подробности можете да чуете в звуковия файл.
Доклад на Асоциацията на пациентите, активни в здравеопазването и Дружеството на кардиолозите очертава тревожна картина - пациентите със сърдечна недостатъчност стават повече, но достъпът до адекватна грижа остава ограничен. По данни на НЗОК, през 2024 г. над 62 800 души живеят с тази диагноза - с 2 600 повече спрямо предходната година. Всеки..
Дискусионното предаване "Форум" започва своя нов сезон. След лятната почивка есенната поредица ще ни срещне с нови гости и теми за коментари. Първи гост през новия сезон е политологът Страхил Делийски, който заедно с водещия Лъчезар Христов, обсъди следните теми: Началото на политическия сезон; Петият вот на недоверие влиза в парламента тази..
През летните месеци министерството на здравеопазването организира кампания за популяризиране на приложението еЗдраве . Мобилни пунктове с екипи на РЗИ са обиколили множество малки общини и населени места. Кампанията ще продължи до края на месец септември. “С лятната кампания на Министерство на здравеопазването за популяризиране на приложението..
Две песни на Адриа Динев бяха избрани за участие в предстоящия международен музикален конкурс The Apollo Global Music Awards (AGMA). Преди две години младата певица спечели второ място на Miss Ocean World 2023. От 14 години тя живее и работи в Лондон като изпълнител, продуцент, писател, композитор, актриса. Пред Радио София Адриа Динев..
Рекордно увеличение на разходите на НЗОК са отчетени за 2024 г.. Освен това има и значителен ръст на преминалите през болница пациенти, възстановявайки нивото си до броя им отпреди пандемията от Covid - 19. Впечатляващите данни за дейността на болниците са налични на страницата на Националния център за обществено здраве и анализи и от тях е видно,..
Програмата на 56-ия Международен фестивал "Софийски музикални седмици“ продължава до 3 октомври 2025 г. След лятното прекъсване на фестивала, есенното издание вече започна с богата програма. Пред Радио София проф. Момчил Георгиев – председател на УС на фондация "Софийски музикални седмици“ сподели, че на първия септемврийски концерт, двама..
Музей "Борис Христов“ отбелязва Европейските дни на наследството с богата програма. На 20 септември, от 11.00 до 18.00 часа, посетителите могат да разгледат изложбата "Борис Христов – костюми и роли от оперната сцена“, която разкрива емблематични сценични образи на великия артист. От 11.00 до 14.00 часа в рамките на програмата ще звучат..