Близо 10 000 ученици от първи до трети клас преминаха обучения за основните правила за пътна безопасност с националната кампания „Пресичам безопасно с TEDI“. Финалът на кампанията, която стартира в началото на октомври, беше с открит урок в столичното 119 СУ „Акад. Михаил Арнаудов“.В него първокласници придобиха ценни знания от представители на Главна дирекция „Национална полиция“. Техен верен спътник в уроците бе и мечето TEDI.
В инициативата до момента са се включили 65 училища от 22 населени места от цялата страна. Кампанията има за цел да запознае децата на България с правилата за движение по пътищата, а нейни организатори за пета поредна година са Тимбарк България, съвместно с Министерство на образованието и Министерство на вътрешните работи.
Ежегодно инициативата се случва в хибриден формат, като практическите обучения от представители на Главна дирекция „Национална полиция“ се провеждат в шестте най-големи български града – София, Варна, Пловдив, Бургас, Стара Загора и Русе.
Освен откритите уроци, организаторите са създали и иновативен мултимедиен урок - https://presicham-s.tedi.bg/, който да бъде използван безплатно от всички български училища. Така децата влизат в ролята на пешеходци, водачи и пътници, за да научат какво е правилното поведение при пресичане на улици, при пътуване в автомобил или управление на велосипеди и тротинетки. Подготвени са и онлайн тестове, с които учениците да затвърдят знанията си за своята безопасност на пътя.
“Като родител, аз самата оценявам колко е важно достатъчно рано да научим децата си на основните правила за пътна безопасност. Затова се гордея, че в Тимбарк България здравето и безопасността на децата на България е ангажимент не само на всеки отделен служител, но на цялата компания. Пет поредни години, организираме кампанията „Пресичам безопасно с TEDI“, като целим на достъпен за децата език, по забавен и интерактивен начин да помогнем за формирането на правилно и безопасно поведение на децата на и около пътното платно. Щастливи сме, че кампанията набира все по-голяма популярност и одобрение от деца, родители и учители, защото вярваме, че така инвестираме в изграждането на съзнателни бъдещи поколения, които ще пазят не само своя, но и чуждия живот на пътя“, сподели Лора Величкова, бранд мениджър на TEDI в Тимбарк България.
За TEDI
Детските нектари, сокове, напитки и мусове TEDI са сред най-предпочитаните, както от децата, така и от техните родители, поради високото си качество и добър вкус.
Брандът TEDI е добре познат на пазара с висококачествените си морковени нектари, но включва още и сокове 100% от ябълки и 100% портокал-мандарина, плодови напитки за по-големите и мус със 100% плодово съдържание под формата на пюре, който е изключително подходящ за междинна закуска именно в училище, между часовете. Нектарите на TEDI съдържат витамини А и C, които са важни за детския организъм, и се произвеждат по най-модерна бутилираща технология с ниска пастьоризация, запазваща всички полезни вещества.
Картофите, пащърнакът и пуйката са сред разнообразните продукти в списъка за коледно пазаруване. Въпреки това със сигурност си струва да се добави още един продукт - особено за тези, които се притесняват за холестерола. Д-р Кевин Хъфман, бариатричен лекар и главен изпълнителен директор на Ambari Nutrition, вярва, че маслото от авокадо може да има..
Учени от Центъра за неврология и клетъчна биология в Португалия нарекоха кафето извор на младостта. Учените са изследвали ефекта на кофеина и други активни вещества в кафето върху биологичните процеси, свързани със стареенето. Основните компоненти на кафето, като кофеин и хлорогенова киселина, имат антиоксидантни и противовъзпалителни свойства. Това..
Поляризация (polarization) е думата на 2024 година според речника "Мериъм - Уебстър", съобщава Асошиейтед прес . "Поляризация означава разделение, но специфично – когато се стремим към крайностите, а не към центъра", казва Питър Соколовски, главен редактор на „Мериъм-Уебстър", в интервю за агенцията. В "Мериъм - Уебстър" има няколко определения..
Консумацията на повече плодове и зеленчуци може да намали симптомите на депресия при хора над 45 години. Това показва проучване, направено от учени от Центъра за здравословно остаряване на мозъка към Университета на Нов Южен Уелс в Сидни. Изследването, проведено върху над 3000 двойки близнаци от Австралия, Дания, Швеция и САЩ, е публикувано в..
Виена е една от световните културни столици, известна не само със своите забележителности и красиви коледни базари, но и с кафе традицията си. Там се ражда и едно от най-популярните видове кафе – виенското, което съчетава аромат, вкус, изкуство и история в една чашка. В тази статия ще ви разкажем за произхода на виенското кафе и как може да го..
Когато става въпрос за луксозна трапеза, няколко риби имат върховенство и се предлагат на главозамайващи цени, които отразяват тяхната рядкост, културно значение и изключителен вкус, пише БГНЕС. Червената риба тон Червената риба тон е ценена в Япония заради традиционните сашими и суши. През 2019 г. една червена риба тон беше продадена за невероятните..
Турското кафе със своя уникален аромат и процес на приготвяне, е един от най-автентичните вкусове, които можете да опитате. Кафето по тези земи не е просто кофеинова напитка, а символ на гостоприемство и приятелство. Дълбоко вкоренено в турската култура, пиенето на тази ароматна напитка заедно е ценен момент, който сближава хората и задълбочава..