"И няма значение дали си шофьор на градския транспорт или си шофьор на личния си автомобил. А иначе, отговорността на този, който доставя транспортната система, в случая градския транспорт в София, тя е безусловна отговорност за сигурността на хората. Ние за сигурност се сещаме само, когато започнем да я губим“, каза Милчев.
По думите му, за да се подобри пътната безопасност е необходимо да има синхрон между институциите.
"Столичната община и Столичната "Пътна полиция“ не си говорят. Това е вече близо две години. Няма как да контролираш, да подпомагаш движението, ако няма координация между доставчика на транспортната система и този, който трябва да я контролира. Не съм оптимист, че в София транспорта и безопасността ще се подобрят. Тя по принцип се подобрява, но еволюционно, не защото някой прави нещо, за да се подобри“, обясни Богдан Милчев.
Той посочи, че към момента директорът на дирекция "Анализ и управление на трафика“ в Столичната община няма никакъв контакт със зам.-кмета по транспорта и двамата не разговарят помежду си.
"Директорът обвинява зам.-кмета по транспорта в корупция. Зам.-кметът пък иска да отстрани този директор, а пък кметът не дава. Разбирате ли какви хора управляват в момента транспорта в София? Хора, които водят семейни войни помежду си. Искам да запозная хората на София, че когато има този антагонизъм във всички нива на управлението на транспорта, не можем да очакваме, че нещо може да се подобри", каза Богдан Милчев.
Подробности можете да чуете в звуковия файл.
Биоземеделието е дефинирано в закон. В тази област има много строг контрол у нас и в Европейския съюз. То възниква в отговор на индустриалното земеделие, но има съществени разлики – в обработката, в отношението към живия свят, (не)използването пестициди и други препарати. Това обясни пред БНР-Радио София Любомир Ноков . Той е един от..
Преди началото на утрешното заседание на парламента КНСБ ще проведе протестна акция до сградата на Народното събрание под надслов: "Искаме видимо увеличение на заплатите с Бюджет 2025". Синдикалистите искат да се осигурят допълнителни близо 250 милиона лева за увеличение на заплатите в редица структури, сред които НОИ, Агенциите по заетостта..
През тази седмица в София започват обработки срещу кърлежи, комари и гризачи на обществените тревни площи. Графикът, публикуван на страницата на Столичната община, предвижда днес да бъдат обработени районите “Искър” и “Сердика”. Вече са обработени районите “Подуяне”, “Оборище”, “Средец”, “Изгрев” и “Студентски”. Ще бъдат извършвани обработки в..
Няколко години след Варна, където карго велосипеди влязоха в употреба чрез европейски проект , софиянци вече също могат да ползват услуги на товарни колела. Идеята е от лятото на 2024-та, но практически компанията действа в София от ноември, разказа пред БНР-Радио София предприемачът Кристиян Петров . "Започнахме в периода след..
"Сцена - нова музика" е инициатива на Българската музикална асоциация (БМА) , насочена към развитието на млади музиканти и популяризирането на алтернативната музикална сцена в България. В рамките на проекта ще бъдат организирани концертни събития, практически обучения и менторски сесии, които ще предоставят на участниците ценен опит..
Българският лекарски съюз (БЛС) подкрепя исканията на работещите в психиатриите за достойни възнаграждения и по-добри условия на работа. "Оценката за труда им е оскърбителна и показва неглижиране на ключовата роля, която те имат. Заплащането им не отговаря по никакъв начин на огромното натоварване, на което са подложени и на отговорностите, които..
София е сравнително компактен град и е постижимо повечето задачи и придвижвания да стават на две колела. За предните управления на Столичната община веломрежата не беше приоритет. Сега местната власт дава признаци за по-позитивни нагласа, има желание за изграждана на велосипедната инфраструктура, но няма проектна готовност . Документално сме назад..