Данните от новия Индекс на потребителя в проучване на EY показват, че потребителите все повече се съобразяват с цената и по-малко с бранда.
В изследването са се включили над 20 000 потребители от цял свят. Оказало се е, че за 88% от клиентите рекламните съобщения и цялостната комуникация на брандовете не отговарят на техните нужди и ценности, а 36% вече не вземат предвид марката при решението си за покупка.
Според анализаторите тези тенденции са резултат от инфлацията, несигурност относно митата и търговските тарифи, както и глобалната икономическа нестабилност.
Потребителите са станали много по-практични отпреди. Все повече от тях искат да похарчат парите си за възможно повече стойност. И тази тенденция се характеризира с дългосрочност – коментира пред БНР-Радио София Александър Иванов, преподавател по дигитален маркетинг и управител на компания за комуникации и дигитален маркетинг. – Потребителите имат все по-малко време, за да чуят пазарните послания на даден производител. Търсят реална стойност, а не да се окичат в брандове. Тук идва мястото на най-висшия пилотаж в маркетинга - да успееш да свържеш емоционално потребителите към своя продукт. Компаниите вече са длъжни да се доближат до клиентите си, да ги чуят, да узнаят тяхното мнение, интереси. Необходимо е да използваме технологични решения, за да се вслушваме в потребителския глас.
Според Александър Иванов, през последните месеци и години се наблюдава все по-осезаемо присъствие на изкуствения интелект (ИИ) в подходите и достигане до купувачите, въпреки липсата на правна рамка. В шаблонния свят на моди и консуматорство всичко си прилича и е бездушно. Съществуват много предизвикателства на обществено ниво и по отношение на политически решения. ИИ става все по-силен и адекватен.
Чуйте разговора на Невена Николова и Данаил Конов.През февруари следващата година ще бъде завършен корпусът на 55-о Средно училище "Петко Каравелов“ в столичния район "Студентски“. Новото крило, което се изгражда от миналата година, ще позволи на още 300 ученици да се обучават в образователната институция. Ще бъде изграден втори СТЕМ център с 4 зони - природни науки, зелени технологии,..
"Новата гора на София" е мащабна залесителска инициатива на Столичната община, в рамките на която вече са засадени над 180 000 нови дървета. Инициативата цели трансформация на пустеещи общински земи в гора и изграждане на зелен филтър в близост до София, който да подпомогне подобряването на качеството на атмосферния въздух. Проектът стартира..
В края на лятната ваканция и на прага на новата учебна година, се сещаме и за профилактичния преглед при детския офталмолог. Как влияе екранната зависимост на децата, как да ги предпазим от късогледство и други проблеми с очите? Доц. д-р Невяна Велева – офталмолог в Детското очно отделение на Клиниката по очни болести на УМБАЛ "Александровска“,..
Фокус върху ситуацията в Спешната помощ в София и страната в разговор с Ива Пехливанска – председател на Съюза на парамедиците в България. Според подадена статистика от организацията, 60 процента е дефицита на лекари в столичната Спешна помощ. Данните показват, че над 100 лекари липсват в Спешната помощ в столицата, което означава, че..
Новата управленска структура и заместниците на Васил Терзиев в Столичната община ще бъдат представени най-късно до началото на месец октомври. В това увери столичният кмет, който посочи, че заместник-кмет по финанси ще има още на 10 септември. Иван Василев беше зам. кмет по финанси до миналата седмица. Той изненадващо подаде оставка на 31-ви..
Доц. д-р Теодора Стоилова-Дончева работи в Института за изследване на изкуствата към БАН. "В института има сектор "Екранни изкуства". Там, заедно с други колеги, изследваме различни теми свързани с киното . Аз конкретно се занимавам с българско кино", споделя за областта на изследвания, с която се занимава Теодора Дончева и допълва, че предпочита..
От 25 септември до 5 октомври Sofia Documental 2025 превръща София в игрално поле на документалното кино. Шестото издание тръгва по следите на онова, което ни прави хора, под мотото "Естественият интелект отвръща на удара“. Програмата на Sofia Documental 2025 насочва прожекторите към интуицията, емпатията и моралния компас, които единствено..