Тримата обществени посредници на Столичната "Топлофикация" вече приемат сигнали и жалби на гражданите. От 3 август засега в 3 дни от седмицата - вторник, четвъртък и събота, можете да ги откриете в приемната в жк "Борово", ул. "Стефан Тошев" 26. За три работни дни 17 души са посетили приемната с устни запитвания и писмени жалби.
Въпроси можете да отправяте и на телефон 02-878-18-18, съобщи Деян Дянков, един от тримата омбудсмани.
Да не се стига до съд! Да дойдат да разговаряме. Може да се постигнат извън съдебни споразумения, на разсрочено плащане, но така или иначе, нещата трябва да се платят. Като се стигне до съдия изпълнител, сумите стават мното по големи.
Институцията "Обществени посредници" на Топлофикация бе създадена с решение на Столичния общински съвет през 2014 година с цел повишаване доверието в дружеството. Обществените посредници бяха утвърдени през май тази година. Мандатът им е двугодишен. Председателят на СОС Елен Герджиков представи избраните и техните задачи.
По въпроси, които са отнесени за решаване пред съд. Те ще могат да осъществяват помирителни услуги.
Въпреки, че месечното възнаграждение се осигурява от дружеството от Топлофикация в размер на четири минимални работни заплати, Герджиков гарантира обективността на посредниците.
Тяхната независима и безпристрастна работа е гарантирана от начина,, по който протече техният избор. Като финансовото изражение, се получава от дружеството но нямат абсоблютно никаква роля при формирането на тази заплата при даването на някакви бонуси.
Електронна поща:
reporter@bnr.bgАдрес:
София, ПК 1040,