Центърът за защита на правата в здравеопазването въвежда онлайн система за регистриране на сигнали и оплаквания.
Ангелина Бонева от Центъра обясни в интервю за предаването "Преди всички", че това ще бъде уеббазирана платформа: Всички знаем, че когато подаваме сигнал или търсим решение на някакъв проблем, се сблъскваме в стена, от която няма отговор или не знаем какво се случва. /…/ Всеки, който се е сблъскал с нещо неприятно в болница, си написва жалбата и я изпраща до Центъра. Тя се завежда под определен номер. Човек, който е компетентен по дадения въпрос, я придвижва до институциите, а пациентът може да проследи какво се случва със сигнала му.
Цялото интервю на Борислава Борисова с Ангелина Бонева чуйте от звуковия файл.