Валери Велинов, който отговаря за поддръжката на уличната мрежа и съоръженията в София, обясни, че това е демонтаж:
Просто се възстановява "Зелената зона", т.е. тези колчета се подменят с по-хубави, преди това там е имало колчета, които са били неугледни. Това се прави от Центъра за градска мобилност, който отговаря за тази зона и той поддържа. По техен проект се възстановяват тези колчета – вади се едно паве, на негово място се поставя колче.
На въпрос дали това е нормално при нов тротоар, Велинов каза:
Практиката е такава. Защото, ако се направи обратното – ако се сложат първо колчетата и след това паветата, формата им е по-особена, рязането е много сложно, за да се направи добре връзката, и това е практиката, навсякъде се прави така.
Кой ще гарантира качеството на тротоарната настилка, след като тя вече е компрометирана, и още по темата можете да чуете в репортажа на Добромир Видев