Eмисия новини
от 12.00 часа
Размер на шрифта
Българско национално радио © 2025 Всички права са запазени

Федерацията на потребителите съветва:

Представители на етажната собственост да съставят протоколи и да ги заведат в "Топлофикация - София"


Омбудсманът Мая Манолова посъветва клиентите на "Топлофикация - София" със нарушено топлоснабдяване масово да подават жалби.

Пред "Хоризонт" и предаването "Нещо повече" обаче Емил Георгиев от Федерацията на потребителите заяви, че това не е най-добрият подход, за да бъдат хората обезщетени.  От Федерацията съветват представители на етажната собственост на сградите, в които няма парно и топла вода, да съставят протоколи със свидетели и да ги заведат в "Топлофикация - София":

Тези протоколи на етажната собственост по най-бързият начин да се заведат в "Топлофикация", защото това е протокол, който засвидетелства със свидетели, че нещо се е случило!

Не съветваме поотделно да се подават, а етажната собственост да поеме този ангажимент!

Ако те не получат писмени уверения за компенсация, да заведат съдебни искове в Софийския районен съд. В момента се извършва огромно престъпление спрямо хората. Този хаос е предизвестен! Затова съветваме хората да се вземат в ръце и да тръгнат да си защитават правата.

По данни на Георгиев, около половината абонати в София са останали без парно, което прави около 40 000 души.  Той оцени като "приспивна песен" пускането на топлата вода за няколко часа, тъй като в общите си условия дружеството е поело ангажимент да не оставя абонатите без топлоподаване в продължение на 48 часа.

От "Топлофикация" увериха, че за времето без парно и топла вода на абонатите няма да се начисляват суми за топлинна енергия.

Новините на БНР – във Facebook, Instagram, Viber, YouTube и Telegram.


Последвайте ни и в Google News Showcase, за да научите най-важното от деня!

Горещи теми

Войната в Украйна

Най-четени