Господин Попов е представен като браншовик. Той е председател на организация, която от 2011 година потъна и въобще не е била по срещите в министерството на транспорта и при решаване на транспортните проблеми. Той се слави и като голям превозвач, но все още е собственик на фирма, обявено в несъстоятелност, която не е ликвидирана и на една фирма, която е без дейност.
Настроенията в бранша, който е много силно затруднен от действията на старите страни-членки в ЕС, които не желаят нашата конкуренция там, проблемите по границите, смятаме, че трябва да се решават от човек, с когото браншът може да работи. И двете браншови организации, които представляват тежкотоварния транспорт, са декларирали, че с този човек не могат да работят поради редица причини, с които е запознат премиерът...
За да можем да излезем от тази голяма криза в международния транспорт, която се очертава при нас и която ще доведе до редица фалити, искахме да бъде назначен човек компетентен. Ще откажем въобще да работим с този човек. Фактите, които сме предоставили на премиера, които не са голо твърдение – там са нашите подписи, смятам, че ще натежат. Ние не сме кадровици. Ние искаме да работим и някой да работи с нас. Нашият бизнес, който е 20% от БВП, не е малко, е почти на 100% зависим от дейността на държавата. За нас не е безинтересно кой ще е начело на тази дружина, която ще се пребори за оцеляването на международния транспорт в България.
Сред фактите, изложени от превозвачите в писмото им до Бойко Борисо в, се посочват и данни за злоупотреби от страна на Ангел Попов, уточни Лалов.
В предаването "Преди всички" заместник-председателят на Съюза на траспортните работници Александър Стамболийски коментира евентуални стачни действия на българските превозвачи в подходите към граничните пунктове. Превозвачите излязоха с ултиматум към управляващите, като синдикалната организация настоява за предприемането на незабавни мерки срещу дългото чакане на камионите по граничните пунктове.
Двете гледни точки към проблемите на транспортния бранш чуйте в звуковите файлове.