Eмисия новини
от 15.00 часа
Размер на шрифта
Българско национално радио © 2024 Всички права са запазени

Рекламата нахлува и в Месинджър на Фейсбук

Пламена Джигова: Платформи като Месинджър ще стават все по-креативни в показването на реклами

Снимка: ЕПА/БГНЕС

Внедряването на рекламния модул в Месинджър на Фейсбук вече е започнало в САЩ и в някои западноевропейски страни, а в България можем да го очакваме в края на годината. В момента опцията се тества и българските рекламодатели могат да опитват да рекламират, без това да излиза в нюзфийда на всички потребители, а само на онези, които получават първи надграждането на социалната мрежа.

Това обясни за "Хоризонт" Пламена Джигова от Софтуерен университет, която коментира новата рекламна политика на Фейсбук в месинджъра на социалната мрежа, който осигурява директна комуникация между абонатите на мрежата.

Засега не се очаква рекламните полета да влизат в персоналните разговори между отделните изречения, но не можем да бъдем сигурни как ще се развие рекламата в следващите няколко години, подчерта Джигова:

Така че може да виждаме реклама и на такива, по-частни места.

Джигова прогнозира, че това няма да доведе до отлив на потребители:

Напротив - целта е все повече потребители да избират социалните мрежи. Тези платформи ще стават все по-добри в начините, по които ни показват реклама. Ще бъдат все по-интерактивни, все по-интересни, все по-креативни.

Миналата година платформата Месинджър се отдели от Фейсбук, тя е собственост на Фейсбук, но вече има самостоятелно значение, уточни Пламена Джигова. Именно това позволява на желаещите да изтеглят месинджър да не са ангажирани с профил във Фейсбук, за да ползват услугата. Това е и причината за позиционирането на реклами в месинджър.

Темата е разгледана в звуковия файл.

Новините на БНР – във Facebook, Instagram, Viber, YouTube и Telegram.


Последвайте ни и в Google News Showcase, за да научите най-важното от деня!

Горещи теми

Войната в Украйна