Започна месецът на Пловдив в онлайн платформата "Пейка БГ"
публикувано на 05.09.17 в 10:36 | обновено на 05.09.17 в 10:39
Община Пловдив стартира рекламна кампания в един от най-посещаваните сайтове за пътуване, съвети и събития с над 200 000 уникални потребители месечно www.peika.bg.
През целия месец септември, който е посветен изцяло на културата и изкуствата в града, Пейка БГ публикува за своите читатели множество материали за Пловдив, интересни места, събития, полезна и любопитна информация за града и околностите. Информацията е подготвена специално за кампанията от експертите в туристическото предприятие на община Пловдив.
Всички статии се публикуват и във фейсбук страницата на Peika.bg, която има над 70 000 фена.
Изведено е специално каре с име „Месец на Пловдив“ под бранда на Европейската столица на културата на заглавна страница на Peika.bg, с достъп до всички статии за Пловдив. Две от статиите ще бъдат публикувани на английски език в Novinite.com (най-големият англоезичен сайт за Български новини) и две на руски език в Novinite.ru (рускоезичен сайт за новините в България).
Първата седмица стартира с пълната програма на „Есенен салон на изкуствата“. Едни от следващите статии са „Какво трябва непременно да направите в Пловдив“, „Тепетата и хлапетата на Пловдив“, „Романтичните пловдивски къщи“, „Една забележителна пловдивска улица“, чийто автор е Пенка Калинкова. От ОП „Туризъм“ подбират още интересни за вътрешния туризъм теми, така че да провокират българските туристи.
Освен в онлайн изданията на Пейка БГ, Община Пловдив ще се включи и в книгата „Тайните места на България и техните легенди“, продължение на „50 места, които да посетите в България“, превърнала се в бестселър и номинирана за „Любима книга за България“ през 2016 г. Статията ще бъде посветена на полезна информация, маршрут и малко изветни факти от Малката раннохристиянска базилика, един от новите обекти на Пловдив.