Eмисия новини
от часа
Размер на шрифта
Българско национално радио © 2024 Всички права са запазени

Сторнират сметките на клиентите на "Топлофикация - Перник" при отчетена доставка на некачествена услуга

Снимка: БГНЕС
Абонатите на "Топлофикация - Перник" няма да плащат за парно и топла вода за дните, през които са имали некачествено топлоснабдяване след аварията отпреди седмица. Това каза за "Хоризонт" заместник-министърът на енергетиката Красимир Първанов, който е на проверка в дружеството:

"Където е имало доставка на некачествена услуга, сметките на клиентите ще бъдат сторнирани. Редно е да бъде за всички абонати, но не съм запознат с договорите, ще разговаряме с ръководството. Това, което установихме от сутринта е, че в момента "Топлофикация - Перник" работи в нормални експлоатационни параметри. Проверяваме цялата техническа документация плюс техническото състояние на всички възли и съоръжения, от които зависи нормалната експлоатация на предприятието".

Цялото интервю с Красимир Първанов можете да чуете от звуковия файл.


Новините на БНР – във Facebook, Instagram, Viber, YouTube и Telegram.


Последвайте ни и в Google News Showcase, за да научите най-важното от деня!

Горещи теми

Войната в Украйна