12-ото издание на ежегодния PR фестивал, организиран от Българското дружество за връзки с обществеността, ще се проведе днес и утре. Създаването и управлението на съдържание, дигиталната еволюция на комуникациите – това е акцентът на тазгодишното издание на PR фестивала.
Все по-важно е съдържанието, което създаваме ние, професионалните комуникатори, да бъде адекватно на действителността и да бъде приемливо за аудиторията. Това отбеляза в интервю за предаването "Преди всички" на програма "Хоризонт" Александър Христов, който управлява компанията "Параграф 42“:
"Дигиталната среда поставя нови изисквания – с по-малко думи да казваш също толкова истини, колкото и с повече думи. Това е новото умение, което ние, професионалните комуникатори, трябва да развиваме, защото няма да крием, че с навлизането на дигиталните комуникации от време на време започнахме да пестим от истината, а това не трябва да е така. Това е начинът, по който ще се издига информационното ниво на аудиторията. Бяхме научени, че истината във всяко едно нещо може да бъде казана само и единствено с много думи и тъй като дигиталните медии ни натиснаха така, че да се лишим от многото думи, ние вече трябва да се научим да продължим да казваме истината, но по-кратко и по-ясно".
Цялото интервю с Александър Христов можете да чуете от звуковия файл.