"В закона предвиждаме самите лицензи да се издават от министъра на транспорта или правоупълномощено от него лице, но другите съпътстващи документи, които ще се изискват - като благонадежност, като професионална компетентност, като финансова стабилност - тези документи ще се събират от Българската автомобилна камара и ще се предават на министъра с мнение за издаване или неиздаване на лиценз", поясни Иванов.
Голяма част от бранша е „за“ подобна камара, декларира той. Проведени са три кръгли маси по темата, които са имали за цел да отстранят неяснотите около проекта:
Относно задължението да се членува в камарата Станислав Иванов посочи:
"Българската строителна камара има задължение, ако някой строител иска, най-образно казано, иска да ползва европейски средства или да участва по Закона за обществените поръчки - трябва да е член на тази камара. Нотариусите също, адвокатите също. Това са съсловни организации, които целят браншът да се изсветли, не към момента да има около 140 съсловни организации в транспорта и ние да не знаем с кого да контактуват."Още за предимствата на автомобилната камара слушайте в звуковия файл.