Репортаж на Спас Крайнин за предаването ''Преди всички''
Update Required
To play the media you will need to either update your browser to a recent version or update your Flash plugin.
Влогърите формират голяма част от мнението на младите хора и това се разбира от все повече големи брандове и компании. Те постепенно осъзнават факта, че най-добрата реклама е от човек на човек, а младежите гледат на влогърите като на приятели и се вслушват в съветите им. Това каза влогърът Антоанета Попова на събитие за автори на видеоклипове, организирано от столичен мол.
Един от организаторите на събитието Марин Гандеров обясни, че идеята е почитателите на този вид медии да могат да се запознаят с любимите си създатели на видеосъдържание. "Влогърството е вече световно наложено като професия, при нас започна да се развива преди три-четири години", обясни Гандеров.
Влогърите са автори на къси видеоклипове, най-често описващи живота или поведението на другите. Често те се опитват да влияят на мнението на зрителите. Например, твърде е възможно, когато се колебаете да си купите даден козметичен продукт или се чудите коя тениска е хубава и коя не, влогърът да реши вместо вас, а вие просто да му се доверите, защото сте впечатлени от клипчето му, което сте изгледали в интернет.
Мнозина мечтаят да станат влогъри, а в мрежата дори се водят борби между блогърите, влогърите и ютюбърите - и всичко това заради гледаемостта и популярността.