Какво казват за нас хората, когато излезем от стаята - това е личният ни бранд.
Това каза пред БНР Десислава Авджиева, експерт по личен брандинг, председател на Асоциацията на жените предприемачи "Селена".
"Ако искаме да кажат това, което е в нашата глава и съзнание, тогава внимателно трябва да си подреждаме действията, мислите, това, което говорим публично - било то по работа, било то лично. Ако искаме те да ни опишат някак, трябва да сме го излъчили. Но това, което казват хората за нас, когато излезем от стаята, е личният ни бранд. ... Личният бранд го градим още като излезем от дома си", обясни тя и уточни, че ако искаме нашият личен бранд вече да работи за нас, тогава е различно:
"Когато искаш хората да знаят по-голямата палитра от твоите знания и умения и ти ги излъчваш, споделяш ги в публичното пространство, тогава разбират по-широк кръг от хора, това разширява твоите възможности. Често дори най-близките ни хора не знаят точно какво работим и когато ние започнем да я споделяме, ние им разясняваме каква е нашата експертиза - в какво сме дори - и те по-добре разбират нашата работа".
Активността в социалните мрежи трябва да е регулярна, посочи Авджиева.
"Последователност, автентичност и регулярност - когато са спазени поне тези неща, винаги има успех. А когато включим и стратегия, т.е. не искаме да ни познават само какво ядем, какво ходим или какъв начин на живот имаме, а искаме с нещо конкретно да бъдем разпознаваеми, ние излъчваме спрямо това конкретно нещо какъв сме като човек, който случва това в пространството. Тогава си помагаме и работим за нашия бранд. Ако нямаш стратегия, си като луд с картечница. Да, понякога уцелваш. А когато го правиш фокусирано, ти си като снайперист и почти винаги си в целта", подчерта тя.
Интервюто на Стефан Кунчев с Десислава Авджиева в предаването "12+3" можете да чуете от звуковия файл.