В днешно време един човек, който смята да се занимава с бизнес и особено ако мисли да го прави на международно ниво, трябва да разбира от всичко.
Това каза пред БНР Робърт Желязков от фондация "Дари време", лектор в Мастър клас за предприемачи, който ще се проведе на 12-и април в София.
"Преди около 15 - 20 години, когато се правеше бизнес, беше много важен самият продукт. Днес самата екосистема е много различна - един предприемач трябва да разбира от икономика, от маркетинг, да разбира какъв е самият клиент, на когото продава. Има доста повече нужди и знания, които са необходими, за да може един бизнес да е успешен. Всички липсващи елементи, за които, ако не помислим сега, след 6 месеца ще ни трябва три пъти повече време и усилия да им отделим. Ние ги покриваме сега, за да улесним бъдещия си път", уточни той.
В предприемачеството има и голяма доза късмет, посочи Желязков:
"Когато хората планират нещата си и имат добра стратегия, те задължително повдигат вероятността си за успех".
Интервюто на Диана Янкулова с Робърт Желязков в предаването "Нещо повече" можете да чуете от звуковия файл.