За поредна година българският бизнес се оказва един от най-недисциплинираните в Европа по отношение на плащанията си. В това отношение ни изпреварва само Гърция, а Русия и Румъния са сходни с нашите нива. Все още продължаваме да си изчакваме парите най-дълго, отбеляза Светла Петрова, представител на финансовата група за България.
Тази година проучването е проведено през пролетта, сред 3200 компании, в 16 европейски държави, сред които и България. Методологията, чрез която е осъществено проучването, е посредством телефонни интервюта. Сред профила на респондентите попадат компании с над 180 служители. Компаниите са разделени в 3 сектора: търговия, услуги и промишленост.
Добрата новина е, че забавените и отписани вземания като цяло намаляват, допълни Светла Петрова.
Още за резултатите от проучването - чуйте от репортажа на Добромира Мицева.
Карлос Насар е най-търсената личност, a "Гунди – легенда за любовта" оглавява филмовите търсения в Google, в традиционния годишен обзор на платформата за най-търсените думи и изрази, които разкриват интересите на българите през 2024 година. Сред тях водещата тема са българските спортни успехи. Концертът на Тони Стораро се оказва по-търсен от..
Кметът на община Костинброд Трайко Младенов получи отличието в категория "Съвременна визия за иновативно управление на община“ (с над 8 хил. жители) от Годишните награди на Областния управител на Софийска област. Отличията бяха раздадени след 6-годишно прекъсване. През тази година управленският екип успя да постигне много за общината, каза..
Новата изложба на Любомил Драганов “Когато сутрин слушам джаз“ беше официално открита на 10 декември, в зала BLVD 138. Събитието отбеляза неговата 55-годишнина и предостави възможност на почитателите на изкуството да се докоснат до 25 специално направени акварела, вдъхновени от магията на джаза. Произведенията са посветени на..
Българската стопанска камара представи резултатите от годишното проучване сред членовете на Камарата относно бизнес климата през изтеклата година и очакванията за 2025 г. по отношение на икономическата среда, инвестициите, работните места и др. Традиционната онлайн анкета е проведена в периода 5 ноември – 6 декември 2024 г. сред 738 микро, малки,..
Инфлуенсърите обикновено създават съдържание, което е забавно, креативно и съобразено с интересите на младите хора. Те често изглеждат достъпни, автентични и модерни, споделят ежедневието си и предават идеята, че са „като нас“. Освен това играят ролята на „виртуални приятели“ на младежите, особено в периода на тяхното израстване, когато търсят..
За Панаира на книгата в София излязоха две нови издания на "Парижката Света Богородица" от Виктор Юго, с нови илюстрации, по повод откриването на възстановената катедрала "Нотр Дам" във френската столица, което се случи на 7 декември. Почти седмица след откриването на възобновената парижка катедрала, в България излиза луксозно издание на..
Климатичните промени оказват все по-голямо влияние върху ежедневието на хората, включително и в България. На този фон е кообразованието е недостатъчно застъпено в стандартните учебни програми и голяма част от младежите не се чувстват подготвени за предизвикателствата, които климатичните промени ще предоставят до края на живота им. Образователният..