Ефирни телефони: 02 963 56 50 и 02 963 56 80
Размер на шрифта
Българско национално радио © 2024 Всички права са запазени

Някои от принципите и алгоритмите, с които работят социалните медии

Снимка: Архив

YouTube препоръчва видеа въз основа на търсени ключови думи или абонирани канали. Ако сте създател на видео обаче, може да се възползвате от специална приставка, с чиято помощ да видите най-търсените думи и да снимате на такава тема. Ако видеото е търсено и е с продължителност над 10 минути, излиза по-напред в търсачката.

Това обясни за слушателите на Радио София Костадин Драганов - консултант по социални медии.

YouTube дава възможност за избор на реклами, които да вложиш във видеото си. От този канал създателите могат директно да формират печалба, за разлика от други социални мрежи.

Ако зрителите се дразнят, могат да приложат програмка, с която рекламите да не се виждат.

Въпреки конкуренцията на Instagram, Facebook и други, YouTube е по-различна социална мрежа и не е застрашена от изчерпване или засенчване, убеден е Костадин Драганов.

Facebook се предпочита от потребители, които не искат да се покажат във видео, но тази социална мрежа направи достигането до потенциални почитатели и потребители платено. Покачването на цените за реклама (спонсорирано показване) обаче може да доведе до ограничено ползване на тази мрежа.

В Instagram все още има органично достигане до наши почитатели и приятели, но и до нова аудитория.

С Костадин Драганов разговаря Елмира Джома.


Последвайте ни и в Google News Showcase, за да научите най-важното от деня!
Бъдете наши приятели във Facebook, следвайте ни и в Instagram. За да научавате всичко най-важно, присъединете се към групите за новини – БНР Новини, БНР Култура, БНР Спорт, БНР Здраве, БНР Бизнес и финанси.
ВИЖТЕ ОЩЕ

Милена Стойчева: Стартъп културата е част от моето ДНК

Милена Стойчева бе министър на иновациите и растежа в периода от юни 2023 до април 2024 година. В разговора с нея в днешното ни "Радиокафе“ т я разказа как да изградим устойчива система за иновации и успех, как страната ни да бъде привлекателна дестинация за иновации, какво е нужно, за да може държаавата, бизнесът и творците да създадат общо..

публикувано на 18.09.24 в 18:09

Септември е месец на осведоменост за рака при децата

Всяка година през месец септември, Сдружение „Деца с онкохематологични заболявания“ реализира различни инициативи, свързани с осведоменост за рака при децата. Стигмата в обществото по отношение на рака е голяма, каза пред Радио София Петя Александрова - член на УС на сдружение „Деца с онкохематологични заболявания“. „Все септември месец..

публикувано на 18.09.24 в 17:55

Д-р Марина Желябова: Все повече хора предпочитат дистанционна или хибридна работа

Нови правила за провеждане на обучение и инструктажи по здравословни и безопасни условия на труд в България, влизат в сила от 27 септември 2024 г. Целта е да се модернизират и улеснят процесите, свързани с безопасността и здравето на работното място. Фактът, че след Covid пандемията все повече хора работят онлайн, налага промени и в тази..

публикувано на 18.09.24 в 16:32
Стани Милев(вдясно)

"Криейтив бъз“ и ролята на държавата в творческо-креативната индустрия у нас

Част от "Кошера" и неговата креативна същност е Стани Милев. Той е създателят на студио за анимация и криейтив Chase a cloud, което работи с утвърдени имена на световния пазар. Дългогодишният му опит е свързан със създаването на различни успешни и неуспешни бизнеси, той е дизайнер/аниматор/създател по натура. Най са му на сърце собствените..

публикувано на 18.09.24 в 16:26
Иво Инджов

Доц. Иво Инджов: След изборите ни очаква още от същото

След изборите ни очаква още от същото, коментира пред Радио София доц. Иво Инджов - политически наблюдател с интерес в медийните изследвания. Според него не се очакват съществени промени. „Няма да бъде съставено устойчиво правителство, ако въобще се стигне до създаване на редовно правителство. Иначе, да, ще има преразпределение на силите в..

публикувано на 18.09.24 в 15:18

Променя ли изкуственият интелект стандартите за красота?

Екипът на предаването "Радиокафе" днес е в Интер Експо Център, където излъчваме на живо от събитието "Тук-там Кошер" - кошер от жужащи, добри енергии, на бизнеса, на  младите хора, които живеят и работят в България, или живеят и работят в чужбина. Всъщност, идеята на "Тук там" е да ги свързва, за да има едно добро бъдеще за тези, които искат да се..

публикувано на 18.09.24 в 14:29
Интер Експо Център

Форумът "Тук-Там Кошер" събира 150 компании

Друг лектор, Борислав Василев също се включи с тема за управлението на знанието във времената на дигитална трансформация. "Дигиталната трансформация много често се бърка с термина "дигитализация". Дигитализацията е просто преминаване от аналогови към цифрови продукти за компаниите, докато дигиталната трансформация е нещо по-глобално...

публикувано на 18.09.24 в 12:55